2014. november 9., vasárnap

4.Rész~Első nap a srácokkal


~Niall szemszög~


-Felviszem a szobájába.-mondtam Liam-nek
-Oké.-válaszolta Liam-Várj.-mondta miközben 
Danicát már a karjaimban tartottam.-Ha több időt töltesz vele...
-Tudom.-szakítottam félbe.Felvittem Danicat a szobájába és leraktam az ágyára,majd betakartam.Még pár percig néztem,ahogy békésen alszik,majd egyedül hagytam.Becsuktam az ajtaját és a saját szobámba mentem.Leültem az ágyra és gondolkoztam.
Jól tettem,hogy ide hoztam?Tudom,hogy Harry-ék direkt csinálják azt,amit csinálnak csak,hogy engem szívassanak,de akkor is rosszul esik.Félek,hogy hamarabb bele fog szeretni az egyikőjükbe,mint belém.

***
Másnap reggel a szobámban ébredtem,vagyis a jelenlegi szobámban.Nem tudom,hogy mikor vagy hogyan kerültem fel,ugyanis az utolsó emlékem az,amint mindkét fiú alszik a vállamon.Elmentem fogat mosni és felöltöztem.
Mikor kiléptem a szoba ajtómon akkor jött ki Niall is.A különbség csak annyi volt,hogy én már napra készen álltam felöltözve,míg ő álmos fejjel egy szál boxerben állt előttem tátott szájjal.
-Jó reggelt!-köszöntem,majd lesétáltam a lépcsőn a konyhába.
Niall visszaköszönt,majd visszament a szobájába.A konyhában ép Liam szürcsölte a kávéját,mellesleg felöltözve.
-Jó reggelt!-köszöntöttem
-Neked is.-válaszolta,majd felém nyújtott egy bögrényi kávét.Elfogadtam,majd leültem vele szembe.Nem sokra rá megérkezett Harry is a konyhába Louis társaságában szintén boxerben pózoltak.
-Jó reggelt.-köszönt Harry hanyagul és álmosan.Berakott két kenyeret a pirítóba,majd öntött magának kávét és Louisnak is,miközben Louis már mellettem ült.
-Jó reggelt!-köszöntem vissza.
-Rajtad jobban állnak ezek a ruhák,mint rajtam.-mondta Louis álmoskásan,majd visszahajtotta a fejét az asztalra.
-Szerintem is.-mosolyogtam.
Majd a piritósból kiugrott a két kenyér,mire Harry és Louis is felkapta a fejét.
-Zayn?-kérdeztem
-Még alszik.-válaszolták.Majd Niall ballagott le a lépcsőn,immáron felöltözve.
-Danica mehetünk reggelizni?-kérdezte Niall és már nem is látszott rajta,hogy pár perce kelt fel.
-Hát a többiekkel terveztem a reggelizést.
-Rendben.-ült le az egyik székre.-Csak kávét iszol?-kérdezte Niall
-Öhm...igen.És te?
-Én várom,hogy felkeljen Zayn és rántottát csináljon.-mondta
-Zayn rántottája isteni.-áradozott Louis
-Igen,muszáj megkóstolnod .-mondta Harry
-Akkor hát mire várunk?!
-Ha?-nézett rám kérdő fejjel Harry
-Megyek és felébresztem.-válaszoltam szem forgatva
-Megyek én is.-mondta Harry és már mellettem is termet.
Bementünk Zayn szobájába,majd egyszerre ugrottunk rá Harry-vel
-Ébresztő!-kiabáltam a fülébe.
Zayn a fejére húzta a takaróját,miközben motyogott valamit az orra alatt.
Ugráltunk még rajta,majd végre felült.
-Már aludnia sem lehet az embernek.
-Kelj fel!Éhesek vagyunk!-mondta Harry
-Akkor csináljatok magatoknak kaját.
-Danica meg akarja kóstolni a rántottádat.
-A rántottámat?-ült fel újra
-Igen.-néztem a szemébe
-Akkor szálljatok le rólam.Fel kell öltöznöm.-mondta és kipattant az ágyból,mi meg Harry-vel leestünk róla.Természetesen Harry-re estem.
A csupasz mellkasára.
-Ne haragudj!-néztem a szemébe és csak pár centi volt köztünk.Éreztem,ahogyan a levegőt veszi és éreztem,hogy gyorsan ver a szíve,akárcsak az enyém.
-Semmi baj.-válaszolta és ekkor Niall lépett be a szobába.
Gyorsan felugrottam Harry-ről,majd ő is felállt. Niall hol engem hol Harry-t nézte szúrós szemekkel.
-Nem történt semmi.-mondta Harry,majd elsétált Niall mellett közben valamit a fülébe súgva.
Niall kisétált a szobából,majd én is követtem.Mire kiértem a konyhába mindenki komor fejet vágott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése