2014. november 10., hétfő

5.Rész~Első "veszekedés"


Liam egy könyvet olvasott,Harry már a konyhában sem volt,Niall Liam-el szemben ült és csendben itta a kávéját,Louis pedig a pirítósát ette.Leültem én is az asztalhoz,majd megérkezett Zayn és neki állt a rántottának.
-Mi ez a komoly fej mindenkinek?-kérdezte,de senki sem válaszolt.-Danica segítesz?
-Persze.-álltam fel az asztaltól  és odasétáltam mellé.-Miben?-kérdeztem mosolyogva
-Kivennéd a hűtőből a tojást,kérlek?-Míg mi jól el voltunk a tojás sütéssel és Zayn beavatott,hogy hogyan is kell jól elkészíteni egy rántottát a többiek még mindig csak komoran ültek.Kész lett  tojás és Zayn-el mindenkinek szedtünk.
-Zayn...
-Igen?-kérdezte közelebb hajolva
-Szólsz kérlek Harrynek...?-súgtam a fülébe
-Ja.-válaszolta.Leraktam Liam,Louis,majd Niall elé is egy tányér rántottát és elém is,majd leültem és enni kezdtem,de nem bírtam tovább.Senki nem szólt egy szót sem.Elegem lett és felálltam,majd felsétáltam a szobámba és hangosan bevágtam az ajtót.Leültem az ágyra és felhívtam Stellát.
-Szia..-köszöntem bele
-Mi történt?-kérdezte kíváncsian.Tudta,hogy valami nincs rendben.
-Nem tudom.Én ezt nem bírom.-akadtam ki
-Mi a baj?Mond már!
-Semmi...csak....mindenki durcizik pedig nem történt semmi.
-Semmi...?Szóval mesélj el mindent szóról-szóra-utasított én pedig nekiálltam mesélni,hogy mi is történt,így kora reggel.
-Majd leestünk az ágyról és Harry-re estem,de véletlen volt.-védtem meg magam.-És pont ekkor lépett be Niall az ajtón.
-Uhhh....
-Mi ez az "uhh"?
-Ez gáz!
-Mi?Miért?Nem történt semmi.Csak véletlen volt és amúgy sem történt semmi.-válaszoltam és teljesen kiakadtam.Még a barátnőm is ellenem van.
-Találkoznunk kell!-mondta
-Jó.Találkozzunk egykor a kedvenc éttermünkben.
-Oké.Szia.-tette le a telefont.
A fürdőbe mentem és megigazítottam a hajamat.Kopogást hallottam az ajtómon,de nem törődtem vele. Még egyszer kopogott,majd ismét nem válaszoltam és benyitott.Kisétáltam a fürdőből és leültem az ágyra. Niall mellém ült,majd rám nézett.
-Van kedved eljönni velem ebédelni?
-Bocsi,de most beszéltem le a barátnőmmel,hogy vele megyek.
-Értem.Akkor legközelebb.-válaszolta és azon volt ,hogy elhagyja a szobámat,de a karja után kaptam.
-Mi a baj?
-Semmi-válaszolta
-Úgy érzem beszélnünk kéne.-mondta és ekkor visszaült az ágyamra
-Miről?-nézett rám.Lehajtottam a fejemet és elkezdtem a mondandómat.
-Szerintem jobb lesz,ha haza megyek.Nem szeretném,hogy miattam legyen konfliktus közöttetek.
-Danica.-emelte fel a fejemet.-Nem beszélj marhaságot.Senki között nincs konfliktus.Nem tettél semmi rosszat.
-Még csak egy napja vagyok itt,de úgy érzem zavarok.Rossz döntés volt ebbe bele menni.
-Nem.Sajnálom,ha miattam érzed magad rosszul,de senki sem szeretné,ha haza mennél.Főleg nem én.-harapta el az utolsó mondatot.
-Eljössz velem ebédelni?-kérdeztem
-Nem azt mondtad,hogy a barátnőddel mész?-zavarodott össze.
-De igen,de lemondhatom.-ajánlottam fel.
-Nem.Menj csak nyugodtan vele,majd elmegyünk vacsorázni.-kacsintott egyet,majd kisétált a szobámból.Mosolyogva ültem le a laptopom elé,majd böngészni kezdtem.Tíz perc múlva újra kopogtak az ajtómon.
-Gyere be.-mondtam oda sem nézve.Belemélyedtem az olvasásba.Találtam egy cikit,amit elég érdekesnek találtam és nem bírtam abbahagyni az olvasást.Hirtelen elképzeltem magam újságíró,cikk író ként és csodálatos érzés támadott el.
-Bocs a zavarásért.-mondta Harry,mire felkaptam a fejem.
-Nem zavarsz.-válaszoltam
-Jó,rövid leszek...-kezdte,de elakadt a szava.-Nem.Semmi.Bocs.-ment ki a szobámból és pedig meglepődve bámultam magam elé,majd vállat vontam és tovább olvastam.
-Jaj.Indulnom kell.-néztem az órára,ami már fél egyet mutatott. Felkaptam a telefonom és a táskámat,majd leszaladtam.
-Hova-hova ,ilyen gyorsan?-kérdezte Louis
-Megyek találkozni a barátnőmmel.-válaszoltam és már kint is voltam a házból,majd visszafordultam,mivel elfelejtettem,hogy gyalog nem fogok innen egy hamar eljutni,mivel nekem nincs autóm és amúgy sem tudom az utat.
-Valaki eltudna vinni?-néztem a fiúkra.Vagyis Niall-re,Harrry-re,Louis-ra és Zayn-re.Liam nem tudom hova tűnhetett.
-Louis elkísér.-válaszlta Niall.

-Oké,de siessünk.-húztam fel a kanapéról.Beültünk Louis autójába és elindultunk.
-Szóval,hogy néz ki ez a barátnő?-kérdezte kíváncsian Louis hol az utat hol engem nézve.
-Hát,olyan barátnős.-válaszoltam rá sem figyelve.-de jobb lesz,ha az utat bámulod.-szóltam rá
-Rendben.Be ne kapj.-válaszolta nevetve
-Akkor témát váltok.
-Oké.
-Mi történt közted és Harry között?-húzta fel a szemöldökét
-Térjünk vissza a barátnőmre.-mondtam,amint meghallottam az új témát.
-Hmm...gondoltam.Szóval hogy hívják?
-Stella.
-Honnan ismered?
-Már kis korom óta legjobb barátnők vagyunk.-válaszoltam,akár csak egy kihallgatáson.
-Mivel foglalkozik?
-Titkár nő egy befolyásos cégnél.
-Ilyen fiatalon?
-Igen,hát mit mondjak...vág az esze.
-És rajong értem?Úgy értem értünk?-javította ki magát gyorsan
-Igen.-nevettem el magam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése