2014. december 31., szerda

Epilógus

És...elérkeztünk az epilógushoz az év utolsó napján.Nem szoktam írni előre,mert nem látom nagyon értelmét,de úgy érzem most kell.Nagyon szerettem ezt a történetet ugyanis ez volt az én első One Direction-os fanfiction-om.Remélem,hogy pár ember elolvasta végig és tetszett neki.Miközben Nica-t írtam elkezdtem egy új 1D-s blogot is,amin szeretettel várok minden kedves olvasót.Ennyi lett volna Nica.Az én agyszüleményem ennyire futotta...Könnyes szemekkel írtam az utolsó sorokat,hiszen belegondolni abba,hogy vége,hogy mennyi időt töltöttem vele.Nagyon szerettem ezt a blogot és remélem,hogy ti is,akik olvasták.:)) Köszönöm,hogy olvastátok!<3
A másik blog linkje: http://daisyismyfavouriteteacher.blogspot.hu/
http://onedirectionnvella.blogspot.hu/

-Harry beszélhetnénk?-kérdeztem kicsit félre húzva az említettet
-Persze.-válaszolta és egy puszit nyomott Diana arcára,majd letette a földre,aki Zayn karjaiba futott.-Mi az?-kérdezte
-El kell valamit mondanom...
-Hajrá.
-Jó,de nem ,olyan egyszerű.
-Mi a baj?-ijedt meg
-Harry...nem vagyok benne teljesen biztos,hogy Niall az apja Diana-nak
-Mi?Az hogy lehet?-döbbent le
-Stella esküvője...-emlékeztettem
-De...oh...-esett le neki
-Az esküvő előtti nap feküdtem le Niall,majd az esküvő napján veled...
-Csinálj apasági tesztet.
-Nem akarok.Mitől lenne jobb,ha kiderülne?
-Tudni akarom,hogy tőlem van-e!
-Én nem.
-Nica!
-És ha kiderül,hogy tőled van?Mi lesz?
-Nem tudom...valószínűleg felneveljük...együtt.
-Igen és Niall?-kérdeztem,majd mindketten csendben maradtunk.-Harry...szeretem őt,még akkor is,ha kiderülne,hogy tőled van Diana.Semmin sem változtatna.Nem akarom őt újra elveszteni.
-Én...csak...
-Sajnálom Harry.
-Akkor minek mondtad el ezt?-csapott egyet a falnak az öklével
-Azt akartam,hogy tudd.
-Miért Nica?Minek?Nem elég szenvedés nekem az,hogy Niall-t szereted?!Hogy újra együtt vagytok?És most még ez is.Lehet,hogy az én lányomat nevelitek fel?!
-Sajnálom Harry...
-Hagyjuk a francba Nica!-válaszolta és ott hagyott.Én csak...el akartam mondani neki.Csak el akartam valakinek mondani.Bele sem gondoltam,hogy neki ez mennyit jelent.Mennyi fájdalmat okozok ezzel neki.
-Anya...-jött oda Diana
-Igen,kicsim?
-Mi baja van Harry bácsinak?
-Semmi,kicsim csak egy kicsit...megbántottam.
-Miért bántottad?-kérdezte a hatalmas csillogó szemeivel
-Nem tudom kicsim.-öleltem magamhoz
-Anya...megyek és megvigasztalom!-ugrott le az ölemből,majd elszaladt megkeresni Harry-t




Azt mondtam,hogy nem akarok apasági tesztet,de elmentem és megcsináltam.Természetesen az eredményt nem egyből kaptam meg.Idő kérdése...
Közben Diana egyre csak cseperedett.Mostanra már négy éves elmúlt.Niall nagyon szereti őt...és Harry is.Mindkettőjük úgy viselkedik vele,mintha a lányuk lenne.Sok-sok ajándékkal halmozzák el és törődéssel.Szerintem valahol mélyen Niall tisztában van azzal,hogy Harry miért tölt annyi időt Diana-val,mint bárki más,de nem mondja.És nem is kell.
Erőszakkal veszi el Stella-ék kezéből,hogy most már elég lesz.
Azt hittem soha többé nem látom,majd Harry-t.Hogy majd Diana közelébe sem jön,de nem így lett és örülök neki.Mintha hat apukája lenne Diana-nak.Mindenki vigyázz rá és folyton maguknál akarják tartani.Rick sűrűn elviszi magával és Liam-el.Persze ennek Niall és Harry sem örül igazán.Stella-ék,miután egy külön lakást vettek sokszor átviszik magukhoz.Még nem akarnak közös gyereket,de már van egy közös kutyájuk...és Diana-val úgy törődnek,mintha a sajátjuk lenne.Zayn rengeteget játszik vele.Néha,mintha egy szinten lennének.Lehetetlen elvenni tőle.Harry is beletörődött abba,hogy szeretem Niall-t.Van egy közös babánk.
Örülök ,hogy minden rendbe jött.Mindenki boldog.
És...ha,majd kész lesz az apasági teszt...ha,majd megtudom,hogy ki Diana igazi apja...semmin sem fog változtatni.Ugyanúgy szeretem és szeretni fogom.És rajtam kívül mindenki más is.



2 megjegyzés: