2014. december 3., szerda

43.Rész~Feltárult az igazság...és ezek után?



Tehát Niall-től volt a levél.Ő az ,aki szeret én mégis valamilyen oknál fogva azt hittem,hogy Harry.Hiszen ő egész végig csak játszott velem.

-Danica,én annyira sajnálom.
-Miért?Miért?!
Zayn elmesélte,hogy hogyan is ismerkedtek meg azzal a lánnyal vagyis Trixie-vel.Persze nem tudtam elfogadni,hogy egy másik lány is van rajtam kívül.Hiszen Harry...Harry az enyém.Enyémnek kellene lennie,de nem.
Mindezek mellett még mindig szeretem Harry-t.Nem mondom,hogy nem örülök neki,hogy valójában Niall írta a levelet csak jobb lett volna már az elejétől fogva tudni ezt.Hiszen beleszerettem egy fiúba,akinek barátnője van.Nem fogom kibírni.Mindennap együtt látni,majd őket.Hazahozta.Ide,ahol én is lakom...és most a lánynál van.Tudom,hogy nem hibáztathatom,mert ő semmiről sem tud.Nem tudja,hogy  szeretem.Nem tudja,hogy mennyire fáj nekem és  mennyire csalódott vagyok.Nem tudja,hogy tudok a levélről,amit mellesleg a szobájában találtam és nem is ő írta.
Minden álmom az volt,hogy végre hazajöjjön és a karjaiba ugorjak.Ehelyett más karjaiban van.Úgy,hogy nem is tudja nekem ez mit jelent.Nem ő tehet róla.Minden az én hibám.Egyedül csakis az enyém.Nem szabadott volna turkálnom a cuccai között.Be sem kellett volna tennem oda a lábam.Egyszer sem.
-Az én hibám!-suttogtam 
-Nem,Nica!Nem a te hibád!Nem tehetsz semmiről!-rázott meg Zayn
-Miért Harry szobájában volt?
-Mert...szóval...még mielőtt nem találkozott Trixie-vel és nem ismerték meg egymást...te is jól tudod.Szeretett és féltékeny volt Niall-re,mikor együtt voltatok valahol.Megtalálta a levelet Niall-nél és ennyi...de gondolom Niall semmit sem tud.
-Egy hatalmas félreértés az egész életem.Most Niall-t kéne szeretnem .Nem Harry-t.
-Kérlek Danica!Nem tehetsz semmiről.-ölelt magához.Habár haragudtam rá és nem öleltem vissza jó volt érezni újra az ölelését.
-Ki bújsz a csigaházadból?A többieknek fogalmuk sincs ,hogy mi történt tegnap veled.Nagyon vártuk,hogy újra itthon legyünk veled.-bökött a homlokomra
-Még mindig haragszom rád!
-Tudom,tudom.-szorított magához
-Annyira utállak,hogy nem tudok haragudni rád!-Zayn válasz képen csak nevetett
-Na,nyomás felöltözni!Karácsony van!És még lent vár rád az ajándékod!-sürgetett Zayn
-Rendben!-feleltem .Muszáj volt rendbe hoznom magam és erősnek,boldognak látszanom.Nem szabad,hogy tudják,nekem ez így nem jó.
-Ugye kiengedsz az ajtón és nem kell az ablakon keresztül kimennem?-nézett rám kétségbeesetten
-Persze!Csak segíts ruhát választani.
-Oké,már megijedtem.-fújta ki a levegőt Zayn,amit eddig bent tartott én pedig elmosolyodtam
Zayn segített kiválasztani a ruhát,de még maradt,hogy  megnézze,hogy néz ki rajtam.Elvonultam a fürdőszobába és felöltöztem,majd visszamentem Zayn-hez és nevetve megpördültem a tengelyem körül.
-Csini!-jegyezte meg
-Oké.Most már  menjünk,mert úgy érzem éhen halok.Vagy öt napja nem ettem.
-Te jó ég!-kapott a fejéhez Zayn.-Addig nem enni.Akkor siessünk.-Így hát Zayn-be karolva lesétáltunk a lépcsőn .Liam és Niall a konyhában tartózkodtak és a kávéjukat szürcsölték,amíg Lou és Stel a nappaliban a kanapén ültek a Tv előtt egymást átölelve. Harry...Harry pedig a barátnőjénél volt.
A szívem megszorult és a gyomrom is összeszűkült,amint végig néztem a jelenlévő társaságon,de erőt vettem és persze egy mély levegőt,majd mosolyogva elindultam Niall felé,aki észre vett és ő is megindult felém.A karjaiba zárt és a fülembe suttogta;
-Szia!
-Szia!-ölelte vissza
-Jól vagy?
-Persze csak tegnap elrontottam a gyomromat valamivel...-eltolt magától,majd a szemembe nézett
-Biztosan?
-Igen.-bólogattam
-Kérsz egy kávét vagy valami reggelit?-sétáltunk az asztalhoz.
-Csak egy kávét.-válaszoltam Niall pedig kiszolgált
-Szia Danica!-vett észre Lou és Stel is,majd magukhoz öleltek
-Sziasztok!-köszöntem vissza
-Hogy vagy?-kérdezte Lou.-Jó lett a hajad!
-Igen,köszi,jól.Boldog szülinapot!Ne haragudj,hogy...
-Semmi baj!Köszi!-szorított magához
-Szia!-köszönt Liam is
-Szia!-köszöntem vissza.
-Minden oké?-Talán túlságosan is mosolygós voltam,de legalább biztosan elhiszik,hogy jól vagyok.
És,hogy minden oké-e?Ja,hát hogyne.Tök jól vagyok!Majd kicsattanok!Végül is csak,majdnem egy hónapig nem beszéltem velük,emellett Harry-nek barátnője lett,akit maximum 2 percig,ha láttam.Ja és azt mondtam már,hogy mellesleg szerettem?
-Igen.Minden oké!
-Jól van!-mondta Liam,majd visszaült a székére. Lou és Stel is helyett foglaltak a kanapén és folytatták,amit csináltak.Megváltoztak!Nagyon!Nem beszélnek túl sokat.Nem ,olyan pörgősek,mint voltak.Bár mondjuk lehet,hogy túl fáradtak hozzá.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése