2014. december 19., péntek

55.Rész~Randi Niall-el



A fodrász után hazamentünk.Még volt annyi időm,hogy kiválasszuk a ruhámat,mielőtt elindultam Niall-höz.
-Nem,ez nem jó.-toltam el egy újabb ruhát Stel kezéből,amit felém nyújtott
-Nica neked semmi sem jó.-válaszolta Stel szem forgatva
-Niall azt mondta valami szépet vegyek fel.
-Nem tök mindegy mit veszel fel?Ha egy szakadt pólóban mész akkor is azt fogja mondani,hogy gyönyörű vagy.-tárta szét a kezét
-Stel!-hajítottam hozzá egy ruhát,amit éppen a földről kaptam fel
-Szerintem az jó lesz.-mondta Trixie a ruhára mutatva,ami Stella kezében landolt

-Az nem lesz túl...egyszerű?
-Nica,egy csomó kiegészítővel feldobhatod!
-Igen és szerintem gyorsan csináld ,mert már indulnod kéne.
-Jó,jó.Veszem már.-belebújtam a ruhába és felraktam pár karperecet a csuklómra és egy nyakláncot vettem a nyakamba.
-Na,csini vagy!-dicsértek meg,de az ő véleményük nem igazán nyugtatott meg.Niall véleményére voltam kíváncsi.
-Jó mulatást!-köszöntek el,majd beszálltam egy taxiba,ami elvitt Niall-höz.
Vajon hova megyünk?Miért megyünk egyáltalán?Miért nem jó ,ha csak úgy otthon vagyunk a többiekkel?A gyomrom liftezett.Nem tudom,mitől féltem annyira.
-Megjöttünk.-szólt a sofőr,mikor már vagy tíz perce ott parkolt,de én még mindig nem szálltam ki
-Bocsánat.-fizettem ki a fuvart,majd kiszálltam.A fiúk már mind ott álltak.
-Szia Nica!-puszilt meg Zayn.Szerencsére nem lehetett látni,hogy milyen ruhában vagyok,mert a kabátom takarta.-Csodás vagy,mint mindig.
-Köszi.-öleltem meg,majd a többiek is köszöntek
-Szia Haca,jó lett a hajad!-súgta a fülembe Harry,miközben megölelt.Észrevette a hajam,pedig nem is vágattam belőle sokat.
-Szia,szia!-ütögetem hátát.Niall egy csókkal köszöntött,majd elköszöntünk a többiektől és beültünk a taxiba.
-Oh és Lou!-kiabáltam utánuk.-Ne lepődj meg,ha hazaérsz.-varázsoltam magamra egy sejtelmes mosolyt.Lou és igazából a többiek sem tudták,hogy vajon,mire értem ezt.
-Mi történt?-kérdezte Niall
-Semmi csak Stel levágatta  a haját.-vontam meg a vállam.-És...hova tartunk?
-Vacsorázni viszlek.
-Oh,oké.Milyen volt az interjú?
-Vicces,mint mindig.Akkor szent a béke Stella-val?
-Igen.Kibékültünk.És nagyjából Trixie-vel is jól el vagyunk.
-Miért?Eddig nem voltatok?
-Ja,de,de igen.Úgy értem Stella is megbékélt vele.
-Stel-nek mi baja volt vele?
-Semmi.Nem tudom csak...nem tudom.-tartottam védekező pozícióban a kezem maga előtt.A taxi leparkolt egy étterem előtt.Jobban mondva Niall kedvenc étterme előtt.
-Gyönyörű vagy!-segítette le rólam a kabátom,majd az asztalhoz mentünk kéz a kézben
-Köszönöm! 
A pincér az asztalunkhoz jött és megkérdezte,hogy mit adhat.Azt kértem,amit Niall,majd elment.
A desszertnél jártunk,mikor Niall végre rátért arra,hogy miért is jöttünk ide.
-Szóval...eljönnél velem egy díjátadóra?-kérdezte,miközben bekapott egy falatot
-Mi?-döbbentem le
-Mármint...én csak...sosem tudlak elvinni magammal sok helyre és gondoltam...
-Persze,hogy elmegyek.-vágtam közbe.-Csak...ez nagyszerű.-csókoltam meg
-Tényleg?
-Igen.Még nem voltam díjátadón...
-Akkor...örülök,hogy én lehetek az első.
-És mikor lesz?Szereznem kell valami ruhát...Milyen ruha kell?-merültem bele teljesen a gondolataimba
-Holnapután.És már meg van a ruhád.
-Hmm?
-Már kiválasztottam.-mosolygott
-Tényleg?-lepődtem meg.-Honnan tudod,hogy tetszeni fog?
-Ismerlek.Imádni fogod.
-Te jó ég!El sem hiszem.-toporzékoltam.-És Stella is jön?-jutott eszembe
-Hát...csak te jönnél.
-Oh,értem.Nem baj,nagyon örülök.
A desszert után hazaindultunk.Eléggé elfáradtam a mai napon,így csak egy meleg fürdőre és az ágyamra vágytam.
-Hé!-rántott vissza Niall a lépcsőről.
-Igen?-kérdeztem
-Velem alszol?-húzta fel a szemöldökét
-Aludjak?
-Örülnék neki.
-Rendben.Csak elmegyek fürdeni.
-A szobában várlak.-felszaladtam és tizenöt perc alatt megfürödtem,majd a piszimbe bújtam és még lementem a konyhába egy pohár teáért,ahol összefutottam Harry-vel.
-Szia!-köszönt
-Szia.
-Ne,elmondta Niall?
-Mit?
-Hogy jössz a díjátadóra...
-Aha.
-Örülsz mi?
-Aha.-bólogattam vadul.-Te nem hozod Trixie-t?
-Nem.-felelte egyszerűen
-Értem...
-Na,én megyek.Már vár.Jó éjszakát!-köszönt el
-Neked is.-válaszoltam.Niall már az ágyában volt és...aludt.
Megittam a teámat,majd én is csatlakoztam hozzá.Bebújtam mellé az ágyba,mire mocorgott párat,majd magához ölelt,mint egy plüssmacit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése