2014. december 25., csütörtök

60.Rész~Nica levele





"  Kedves Fiúk és Stella,Trixie!
Nagyon sajnálom,hogy csak így szó nélkül elmentem,de mennem kellett.Itt volt az ideje.Így legalább megúsztuk a búcsúzkodás keserves ízét.
Nagyon köszönök nektek mindent.Köszönöm,hogy megismerhettelek titeket,hogy beköltözhettem ide,hogy a barátaim lettetek és szinte már néhányan a testvéreim.
Köszönök mindent,amit tőletek kaptam.A szeretettet,vidámságot,szerelmet,barátságot,törődést.
Sajnálom,hogy elrontottam mindent.Sajnálom ,hogy megbántottam azt az embert,akit nagyon szeretek.
Nem mondok címet,hogy hova megyek,nem írok telefonszámot,a régin ne keresetek,mert már nem használom.Nem írjatok,mert nem lépek fel semmilyen közösségi oldalra.
Sajnálom,de remélem megértitek.Én csak nem akarok még több fájdalmat okozni.
Csak annyit szeretnék,hogy egyszer,majd bocsájtsatok meg nekem mindenért,amit tettem.Sajnálom Niall,hogy nem mondtam el,de...el akartam.Minden nap mardalt a lelkiismeretem,bűntudatom volt és minden nap eldöntöttem,hogy most elmondom,de féltem attól,hogy mit szólsz,hogy elveszítelek..és tessék.Próbáltam titkolni,hogy ne tud meg,hogy ne veszítselek el,de elveszítettelek.Sajnálom.El kellett volna mondanom.Bocsánatot kérek mindenkitől,de legfőképp tőled Niall.Talán egyszer még újra összehoz minket a sors.Újra egymásba botlunk,majd az utcán.Nem tudni.Nem tudom elégszer leírni,hogy mennyire szeretlek.Remélem a következő lány megbecsül,nem úgy,mint én.Senki sem fog nálam jobban szeretni,mert még én magam sem tudom elmondani mennyire szeretlek,de biztos vagyok benne,hogy rettentően.
Zayn!Nálad jobb barátot még sosem találtam és nem is fogok.Köszönöm,hogy mindig mellettem álltál,jóban-rosszban.Vigyáztál rám.Köszönöm,hogy a barátod lehettem.Nagyon szerencsések,azok az emberek,akik elmondhatják magukról,hogy te vagy a barátjuk.
Lou,remélem vigyázol a legjobb barátnőmre és örökké együtt lesztek.A legjobbakat kívánom nektek.
Szeretlek Stella és sajnálom,hogy ezt tettem veled.
Tudod,hogy te vagy a legjobb barátnőm,amióta csak ismerlek és remélem te megérted.Megértesz mindent.
Megérted,hogy miért nem adok ki magamról semmilyen információt,de annyit elmondhatok,hogy nagyon fogtok hiányozni és szeretlek mindannyiótokat.
Liam köszönöm,hogy ,olyan voltál,mintha a második apukám lennél és vigyáztál rám,tanácsokkal láttál el.
Harry...nem is tudom mit írhatnék neked...Csak élvezd az életet,ahogyan eddig is és felejts el.Légy boldog Trixie-vel.
Trixie,te pedig vigyázz rá.És magadra is.
Vigyázzatok,mind magatokra és talán még találkozunk.

Szeretettel Danica Litwin!
UI: Niall a asztalomon van a levél,amit egykor még te írtál nekem.Szeretném,ha visszamehetnénk oda,abba az időbe,mikor még úgy és annyira szerettél.Én most is annyira szeretlek,mint mikor legelsőnek,vagyis másodjára találkoztunk.Már akkor szerettelek! "

Miközben Stella felolvasta a levelet az ő könnyei is potyogtak,mint ahogy mindenkié.Stel befejezte én pedig felálltam és felrohantam az emeletre.Becsaptam magam után az ajtót és leültem Nica ágyára a levéllel a kezemben,ami az asztalán volt.Az egész szoba üres volt.
Nem is tudtam,hogy megtalálta.Olyan rég volt már,mikor megírtam.Agyon gyűrt és szét folyt rajta a tinta a sok könnytől.
Belegondolni,hogy mennyit sírhatott emiatt...

Nem akartam elküldeni.Szeretem csak...nem tudtam mit csináljak.Hiányzik.Vissza akarom szerezni.Nem érdekel mit tett csak azt akarom,hogy itt legyen velem.Most és mindörökre.
Átmentem a szobámba és magamhoz vettem a gitárom.Dalokat írtam.Róla.Rólunk.Már csak a zene mögé tudok bújni.
Hol lehet most?Mit csinálhat?Bár elmondhatnám neki,hogy sajnálom.Nem akartam bántani.Nem akartam elküldeni.Már akkor megbántam,mikor kimondtam. Legszívesebben a falra tudnám kenni Harry-t.Szétcseszném az ő kapcsolatát is,had szenvedjen ,csak az a szerencséje,hogy nem vagyok ,olyan kegyetlen,hogy megtegyem.
-Niall...?-kopogott Liam.Nem válaszoltam.Nem akartam most senkivel sem beszélni csak Nica-val.
-Niall...-nyitott be Liam,majd megállt előttem.-Mi ez az egész?Hol van Nica?
Niall!Hozzád beszélek!
-Nem tudom...-válaszoltam
-Csak tudod.Neked tudnod kell!
-Liam!Nem tudom hol van!
-De azt tudod miért ment el?!
-Én küldtem el.-dörmögtem halkan
-Mi?De miért?
-Liam,ez most nem tartozik rád.
-De igen!Az én barátom is.Magyarázattal tartozol!
-Tudod mit?!Csak kérdezd Harry-t.Ő tudja igazán.És még mi előtt Zayn vagy akármelyik megtalálna,mond nekik is ugyanezt!-kaptam fel a mobilom,majd kirontottam a szobából.Beültem az autóba és csak mentem.Hova?Magam sem tudtam.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése