2014. december 10., szerda

49.Rész~Harry szobájában





Mindketten felültünk az ágyra és a hátunkat a falnak támasztva
néztük a Tv-t.Fél méter biztosan volt köztünk.Talán több oka is volt,hogy ekkora távolság volt köztünk.Talán féltünk attól,hogy mit szól hozzá a másik vagy éppen attól,hogy bármelyik percben benyithat Trixie vagy akár Niall,mivel Lou úgyis elszólta már magát.Nem,ezen nincs mit elszólni.Nem történt semmi csak annyi,hogy nekem fáj a bokám és ezért Harry felhozott.Ennyi.Semmi több.És,hogy miért az ő szobájában vagyok?Mert idehozott.Talán bűntudata volt és nem akart egyedül hagyni.Igazából nem is tartozunk magyarázattal.Semmi sem történt,amit meg kéne magyaráznunk.
Néma csendben ültünk 'egymás' mellett és unottan bámultok a Tv-t.Annyi kérdés felmerült bennem,amire hirtelen tudni akartam a választ,de mégsem mertem megkérdezni.Mit keresett a szobájában az a levél?Miért jött össze Trixie-vel?Nem,mintha nem kedvelném csak szeretném tudni.Szereti-e?Engem szeret még?Vagy egyáltalán szeretett valaha is?Miért nem szólal már meg?Annyira frusztrál ez a kínos csend!Majd egyszerre szólaltunk meg
-Harry...
-Danica...-mondtuk egyszerre egymás nevét
-Mondjad csak.-vontam meg a vállam
-Nem,nem fontos.Mond te először.
-Nem...te!-szálltam vitába
-Te!-válaszolta makacsul
-Mond már!-kiabáltam rá
-Először te!-kezdtünk el vitatkozni.Igen,ilyen hülyeségen,hogy ki mondja előbb.
-Jó.-adtam fel.-Kicserélnéd a borogatást?-jutott hirtelen eszembe.
-Persze.-válaszolta.Felállt és levette a bokámról a törölközött,majd a fürdőszobába ment és kicsavarta.Újra bevizezte és visszajött.Leült az ágy szélére.
-Uh,Dan ez belilult.
-Mi?-kaptam fel a fejem.Felültem,hogy én is lássam és valóban lila volt.Harry elkezdte nyomkodni.
-Mit csinálsz?
-Megmaszírozom.
-Á,á,aú.--kiabáltam
-Ne nyafogj már!
-De ez fáj!-Harry betekerte a bokámat a kis vizes törölközőbe és visszaült mellém.
-Harry...
-Hm?
-Miért vitatkozunk mindenen?
-Nem tudom.Talán...nem ,semmi.
-Na,mond már!
-Semmi.
-De akartál valamit mondani.

-Nem.Semmit.
-De igen.Ne tagad már le!-ütöttem egyet ököllel a combjára erre ő visszaütött.
-Hé!-ütöttem újra meg,de most a mellkasát. Harry közelebb húzott magához és 'verekedni' kezdtünk az ágyon.
-Jó,jó.Állj le!-adtam fel feltartva a kezeimet
-Túl gyenge vagy.
-Ch..-válaszoltam.-Szerinted a többiek mit csinálnak?-fordultam felé
-Szerintem jól el vannak.Észre sem vették,hogy nem vagyunk velük.
-És nem furcsállják,hogy pont mi ketten tűntünk el?Együtt?
-Mire célzol?
-Én?Semmire...
-Oh...-esett le neki.-Niall bízik benned,Trixie meg nem tudja az előzményeket.
-Előzményeket?-kérdeztem.Én lennék az előzmény?Mi?
-úgy értem a dolgokat,amik történtek mielőtt megismertem volna...
-Miért?Utána nem történt semmi?-céloztam a múltkorira,mikor berángatott a szobájába
-Nem.-felelte egyszerűen.Hát ez szép!
-Oké.Értem.Akkor most lenne egy kérdésem,de jól figyelj,mert csak egyszer teszem fel és azonnal kérem rá a választ!-Harry figyelmesen hallgatott és várta a kérdést.-Mit keresett a te szobádban Niall levele,ami az én nevemre volt címezve?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel. Harry egy pillanatra lesápadt,de összeszedte magát.

-Nem tudom miről beszélsz.-vonta meg a vállát
-Ugyan Harry!Ne hülyíts már!Tudod,hogy miről beszélek!
-Nem ,nem tudom és nem értem mit kerestél a szobámban...!
-Az mellékes.Válaszolj a kérdésemre.
-Mondtam,hogy nem tudom milyen levélről van szó.
-Az igazat akarom hallani.-Harry megfogta a csuklómat és közelebb hajolt mélyen belenézve a szemembe.
-Nem tudom milyen levélről beszélsz!-mondta lassan és tagoltan.Kihúztam a csuklómat a szorításából és a Tv-re meredtem.
Még,hogy nem tudja miről beszélek.Ezután persze beállt a néma csend kettőnk között és csak a Tv zaját lehetett hallani.
-Pisilnem kell.-szólaltam meg.Hát igen.Én nem tudok sokáig csendben maradni.
-Arra van a fürdő.-mutatott Harry a mosdó irányába
-Aha,én is tudom csak fáj a bokám.-emlékeztettem.Harry feltápászkodott és felemelt a karjaiba,majd hirtelen kinyílt az ajtó.Trixie és Niall állt az ajtóban.
-Megtudhatnám,hogy mit csináltok?-kérdezte Niall ,Trixie pedig összefonta a karját maga előtt
-Wc-re viszem .-válaszolta Harry
-Miért?Egyedül nem talál oda?
-Fáj a bokám.-feleltem
-Mi történt?-kérdezte Trixie és besétált a szobába.
-Elestem lent és Harry felhozott.-válaszoltam. Trixie megnézte a bokámat és megállapította,hogy tényleg csúnyán néz ki,majd Niall és odabotorkált és ő is megnézte.
-Oké.Most már átveszem.-mondta Niall és átvett Harry-től
-Ki kell mennie.-vett vissza Harey
-Majd ki megy a mi szobánkban.-vett újra Niall a karjaiba
-Fiúk!-szóltam közbe,mielőtt még újra átvesz Harry,majd ismét Niall.-Menjünk-mondtam Niall-nek és Niall átvitt a szobánkba,majd letett a fürdőszobában.
-Innentől egyedül is megy,köszönöm.-mondtam és Niall magamra hagyott









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése