2014. december 17., szerda

53.Rész~Harry az őrületbe kerget!



Idilli pillanatunknak Niall vetett véget,aki engem keresett,majd Zayn-től megtudta,hogy a szobájában vagyok Harry-vel.
-Azonnal nyisd ki!-kiabált Zayn-el az ajtó előtt Niall. Ugyanis Zayn nem volt hajlandó kinyitni.
-Játszunk egy kicsit?-kérdezte Harry
-Mire gondolsz?-értetlenkedtem
-Csináljunk úgy,mintha még nem békültünk volna ki és akkor Zayn nem enged ki.-húzta hatalmas mosolyra a száját
-Amúgy sem békültünk ki...-löktem el
-Na látod?Akkor nem lesz nehéz eljátszani.
-Harry!-szóltam rá
-Hallod Niall.Még mindig veszekednek.Sajnálom,de addig nem nyitom ki.-hallatszott Zayn hangja.Harry-vel halkan elnevettük magunkat és folytattuk.
-Zayn,nem szólok még egyszer!Nyisd ki az ajtót.
-Niall,most meg mi bajod?Csak dumálnak.
-Nem érdekel.Be akarok menni.
-Majd ,ha végeztek.
-Mi az,hogy végeztek?
-Mármint,ha megbeszélték a dolgaikat...
-Milyen dolgokat?
-Jaj ,Niall hagyjál már!-ment el Zayn
-Zayn.Gyere vissza.Add ide a kulcsot.-kiabált Niall
-Ez nagyon jó volt.-kacagott Harry
-Nem is volt vicces.Niall teljesen kiakadt...
-Ugyan  Nica,valld be,hogy vicces volt.
-Nem.Na,jó egy picit talán az volt.

-Na ugye!
-De Niall biztosan mondani akart valamit...
-Ugyan mit mondott volna?
-Nem tudom,mivel be vagyok zárva ide veled!
-Haca,mintha nem élveznéd.
-Mit mondtál?
-Mintha nem élveznéd.-ismételte meg
-Nem,nem azelőtt.
-Öhm...nem tudom már.
-Azt mondtad,hogy Haca?
-Én?Az meg mi?
-Harry!-ütöttem meg.
-Jó.Lehet,hogy talán azt mondtam.
-Igen,azt mondtad!
-És akkor?
-Miért mondtad?
-Mert tetszik.
-Mi?
-Hát,hogy Haca.Tetszik ez a név.
-De ne tetszen.Tudod,hogy az a Harry és Danica-t jelenti?
-Aha,tudom.És tetszik.
-De miért tetszik?Ne tetszen.Neked az tetszen,hogy Haxie.
-Mi?-rázta meg a fejét Harry
-Tudod.Trixie és Harry.
-Ja...-esett le neki.-Nem ,ez nem tetszik.
-Pedig jobban hangzik.És amúgy is vele vagy.Én pedig Niall-el szóval ezt megbeszéltük.
-Most hova mész?
-Hát ki.
-De zárva van.
-Aha,de felhívom Zayn-t.-vettem volna ki a zsebemből a telefonom,de nem volt nálam.-Jó,add oda a telod.
-Nincs nálam.-mondta
-Mi?
-A szobámban van.
-Az enyém is.
-Akkor még maradunk.-nevetett
-Nem vagy vicces!
-Akkor folytassuk ott ahol abba hagytuk.
-Mi?Hol hagytuk abba?
-Szeretnéd,hogy többet foglalkozzak veled?
-Nem.Nekem ott van Niall-el,neked Trixie. Foglalkozz Trixie-vel. Nem akarom,hogy félre értsen valamit.
-Mit értene félre?
-Nem tudom.A hülyeségedet.Mindig hülyén viselkedsz.
-Ezért szeretsz nem?
-Nem.
-Akkor?
-Mármint nem szeretlek.Utállak!Tudod!
-Dehogy utálsz!Mond meg mit szeretsz bennem?
-Semmit.Gyűlöllek!
-Oké Haca,az rendben van,hogy nekem hazudsz,de magadnak is?
-Mi van?
-Miért mondod,hogy nem szeretsz?Tudom,hogy igen.
-Hát akkor nagyon nagy tévhitben vagy barátom.-veregettem vállba
-Jó,mindegy.Nem szórakozok.Megígérem ,hogy többet fogok veled törődni,mint barát.Csakis ,mint barát és nem állok közétek.-mondta,majd előkapta a zsebéből a mobilját és Zayn-t hívta
-Azt mondtad nincs nálad!
-Ja,hazudtam.-mosolygott
-Szemét!Most már mond  meg neki,hogy tényleg engedjen ki.

Pár perc múlva jött Zayn és kinyílt az ajtó,majd Niall erősen magához szorított.
-Jól vagy?
-Persze.Miért ne lennék?
-Csak...semmi.Örülök,hogy végre kint vagy.
-Aha,én is.-csókoltam meg,majd a konyhába mentünk és csináltam magamnak egy szendvicset
-Most már beszéltek?Ki békültettek?Akkor minden a régi?
-Beszélünk,de nem változott semmi.Szerintem még ma elfelejti,hogy mit ígért.-vontam vállat
-Nica,nekem most mennem kell a fiúkkal együtt egy interjúra,de itthon van Stel és Trixie is.
-Remek!-feleltem,majd elbúcsúzkodtunk














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése