2014. december 3., szerda

44.Rész~Karácsonyi tréfa



Stel és Lou bevonultak Louis szobájába,így én és Niall vettük át a helyüket.Niall berakott egy téli filmet és azt néztük,miközben nagyjából beszélgettünk.
-Jól vagy?-kérdezte Niall a Tv-t bámulva
-Aha.-válaszoltam és még rá is mosolyogtam. Niall furán nézett.
-Nekem nem tudsz hazudni!Látom,hogy valami nincs rendben.Nem őszinte ez a mosoly!-Niall-t nézve,majdnem elsírtam magam.Mit tegyek,hogy le ne bukjak?!Olyan hamar rájött,hogy csak színlelek.Valamit ki kell találnom addig míg túl nem leszek Harry-n.Ráadásul Liam közölte,hogy ma együtt fogunk vacsorázni.Mindannyian,amibe természetesen beletartozik Harry és az új barátnője.Úgy tünik hiába próbálok színészkedni,hogy mennyire jól vagyok és semmi bajom sincs ,nem megy.
-Nincs semmi bajom.Remekül vagyok.Örülök,hogy végre itthon vagytok.Inkább mesélj,hogy milyen volt??-tereltem a témát. Niall mesélt pár dolgot és végre láttam nevetni.Úgy értem,hogy igazán őszintén nevetni és nem csak mosolyogni.Én is nevettem és mikor Niall-el beszéltem elfelejtettem Harry-t.Észre sem vettem,hogy mennyire elbeszéltük az időt.
-Figyelj Danica!-szólt hirtelen Niall komolyan,miközben én még mindig nevettem
-Hívj Dan-nek ,már megszoktam Rick-től.-Mellesleg Rick Liam-el ment el autókázni és beszélgetni. Igazán megtalálták a közös hangulatot.
-Oké,akkor Dan! Ez még fura nekem.-húzta mosolyra a száját
-Igen?
-Odaadom a karácsonyi ajándékodat.Már régóta vágyom rá,hogy végre odaadhassam.
-Akkor hajrá.-Niall felállt és a szobájába sétáltunk.Az egyik fiókjában kezdett el valamit keresni.

-Minden rendben?-kérdeztem ,mikor Niall már felkutatta a fél szobáját.Minden egyes kis zugot átkutatott.
-Persze...vagyis nem.Nem találom.
-Nem baj.-sétáltam mellé az ágyhoz és helyett foglaltam mellette.-Mi volt az?-érdeklődtem
-Egy ...egy levél.-válaszolta
-Levél?-dülledt ki a szemem
-Igen.-válaszolta lehajtott fejjel.Amint meghallottam a levél szót tudtam,hogy arról a levélről van szó,amit Harry szobájában találtam és most oda akarta adni,de nálam van.Az lett volna a karácsonyi ajándékom.Oh.
-És mi lett volna benne?-kíváncsiskodtam tovább,hogy meggyőződjek arról tényleg a bizonyos levélről van szó
-Azt így nem tudom elmondani.-hát ez nem jött be
-Akkor odaadom én az ajándékom.
-Rendben.-átsétáltunk az én szobámba.Mikor beértünk becsuktam az ajtót.Megfordultam és lassan Niall felé kezdtem el sétálni,aki a szoba közepén állt velem szemben.Odaértem hozzá test közelbe.Átölelte a derekamat,majd én a nyaka köré fontam az enyémeket.Egymás szemébe néztünk és elmosolyodtunk,majd megcsókolt Niall. Újra és újra megcsókolt,majd lassacskán áttértünk az ágyra.
Ráborított és pár percig farkasszemet néztünk,majd finoman rám mászott.Levettem róla a pólóját ,majd ő lehúzta  hátul a ruhám cipzárját ,miközben folyamatosan csókolt.
Kibújtatott a ruhámból,így én már csak fehérneműben voltam,azonban rajta még mindig ott volt a nadrág.A segítségével letudtuk a nadrágját is.
A teste az enyémhez simult.Éreztem a szív dobbanását.A levegő vételét.A test melegét.Lágyan és érzékien csókolt meg folyamatosan.Éreztem,hogy szeret.
Majd a melltartómat is kikapcsolta és elhajította a szoba másik végbe.Letolta a bugyimat és bebújtunk a takaró alá.

Az egyik percben még ez történt,majd a másikban kinyitottam a szememet és Niall-el találtam magam szemben.

-Jó reggelt álomszuszék!-mosolygott rám-Jót álmodtál?
-Mi?-húztam össze a szemöldököm
-Már vagy fél órája nézlek és folyamatosan mosolyogsz álmodban.
-Elaludtam?-ültem fel
-Igen.Az ölemben.
-Bocsi.
-Semmi baj.Kíváncsi vagyok mit álmodhattál.-mondta én pedig elpirultam. Nem kicsit.
-Semmi különöset.-füllentettem
-Aha.-húzta egyre nagyobb mosolyra a száját Niall
-Hé!-ütöttem meg




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése