2014. december 16., kedd

52.Rész~Lelkizés Zayn-el és Liam-el,majd Harry-vel



-Lou-ék itthon vannak?-fejeztem be a levest
-Nincsenek.-vont vállat Zayn.-Nem tudom hova mentek.-tárta szét a kezét,mert magyarázatot vártam,hogy akkor hol vannak
-Menjünk.-húztam fel Zayn-t és bementünk a szobájába,ahol kettesben lehetünk és tudunk beszélni
-Igazából úgy történt,hogy kint voltunk Niall-el és azt utolsó percben,mikor jött a sífelvonó mégsem szálltam fel,így hát ott maradtam Niall pedig nélkülem ment ,később kiderült,hogy Trixie mellé került.Mindegy.Miközben elbambultam Harry a hátam mögé osont és átölelt,majd megfordultam és észre vettem,hogy ő az.Nem tudom,hogy mit hit,de egyszer csak elengedte a kezemet és egyedül csúsztam tovább,míg neki nem mentem egy kisebb társaságnak,akik mellesleg jól kinevettek.
Harry odajött segíteni,de nem bírtam a lábamra állni,ezért felvitt a szobájára.Igen az ő szobájába,mert bűntudata volt,hogy miatta estem el.Tv-t néztünk ,majd jött Trixie és Niall,pont mikor Harry felemelte az ölébe,mert nem tudtam még a mosdóig sem elmenni.Niall kikapott Harry kezéből,majd ezt eljátszották még párszor végül Niall átvitt a saját szobánkba.
Nem igazán beszéltünk a dologra.Utána Stella átjött ,majd Trixie is,akinek elmagyaráztam,hogy semmi sincs köztem és Harry közt,erre Stel kirontott a szobából és azóta nem is nagyon beszéltünk.Később tudtam meg,hogy Lou és Stella korábban haza jöttek.Azóta sem Stel,sem Lou és Harry sem beszél velem.Vagyis most,mikor siettem be hozzád,-mutattam Zaynra-elcsúsztam,de Harry elkapott így nem estem el.
-Hát te nagyon béna vagy!-nevetett ki
-Köszi.Én is szeretlek és nagyon hiányoztál.-fontam össze a karom magam előtt
-Na már!-ölelt magához.-Majd megbékél.Nem játszhatja örökké ezt a gyerekese játékot.
-Nem fog...
-És Niall-el mi újság?
-Nem tudom,kérdezd meg tőle!-vontam vállat
-Haha...
-Egész úton Trixie-vel beszélt...
-És?Féltékeny vagy?-húzkodta fel-le a szemöldökét
-Én ugyan nem!
-Nicaaa...-nyaggatott
-Nem vagyok féltékeny!Miért is lennék az?Mert elvette tőlem Harry-t,most pedig Niall-re pályázik?!Áh,semmi baj!Csak nyugodtan.-kiabáltam kissé hangosabban a keleténél
-Ugyan már Nica!Miért venné el tőled Niall-t?És mi ez,hogy elvette Harry-t??
-Zayn!Engem kéne,hogy szeressen Harry!
-Nica!-szólt rám.-Először is halkabban.Másodszor pedig,azt hittem boldog vagy Niall-el.
-Igen,én boldog is vagyok csak idegesít az a csaj.
-Azt hittem kedveled...-tűnődött el
-Igen,kedveltem.Aztán...most már nem.
-Ah,értem én.
-Mit?Mit értesz?-néztem szúrós szemekkel
-Most hisztizni fogsz ,mert eszedbe jutott Harry,majd holnap újra Niall-ről fogsz áradozni.
-Zayn!-ütöttem meg.-Nem szeretem Harry-t!
-Hiszen az előbb mondtad...-szólalt meg egy harmadik hang,mire tágra nyílt szemekkel néztünk a harmadik személyre.
-Ugye,hogy azt mondta?-kérdezte Zayn,kikérve az igazat
-Ugyan srácok!Nem mondtam ilyet.Amúgy is te mióta állsz ott?
-Elég ideje,hogy igazat adjak Zayn-nek.-válaszolta Liam,majd helyett foglalt mellettünk
-Liam...éppen beszélgettünk,ha nem vennéd észre.-düllesztettem ki a szemeimet
-Folytasd csak!-mondta
-Mindegy.Inkább nem.
-Miért?Nem mondom el sem Niall-nek,sem Harry-nek,ne aggódj.
-Aha,Niall a legjobb barátod.Mindent megosztotok egymással.
-Tévedsz.Szerinted lehet mellette beszélni?Be sem áll a szája.-forgatta a szemeit
-Igen?-kezdtem kíváncsi lenni.-És miről beszél?
-Azt titok.-hát ez nem jött be
-Liam,nekem igazán elmondhatod.-tettem a kezem a vállára,amolyan 'bennem megbízhatsz' stílusban
-Köszi Danica,de nem.
-Hé!Akkor én,hogy bízzak meg benned?
-Hát így.Látod,Niall titkát sem fecsegtem ki.
-Pfuuh!Az őrületbe kergettek.
-Na,mesélj Nica.Mi bánt?-tette a vállamra a két jó madár a kezét
-Minden.-válaszoltam
-Értem.-mondták egyszerre-Szóval?
-Bánt,hogy Harry nem foglalkozik velem.Nagyon hiányzott és hiányzik ,hogy olyan legyen a kapcsolatunk,mint régen.Bánt,hogy Stella haragszik rám.Bánt,hogy ezért Lou is.Bánt,hogy Niall-öl jól kijön Trixie-vel.Bánt,hogy Harry több időt tölt Trixie-vel,mint velem.Bánt,hogy túl későn találtam meg a levelet.Sőt,bánt,hogy megtaláltam.Minden bánt.
-Miért nem mondod el neki?-kérdezte Liam
-Kinek?
-Harry-nek,ki másnak?!
-Mit?-fokoztam ,hogy hülye vagyok
-Ezt.Hogy mi bánt.
-Liam,szerinted érdekli?-néztem a plafonra
-Igen.-válaszolt egy negyedik hang.Ezt nem hiszem el.Még hányan jönnek be?Mániájuk a másik szobája előtt hallgatózni?
Mindannyian az ajtó felé kaptuk a fejünket,ahol Harry állt neki dőlve az ajtófélfának.
-Oké...én már meg sem kérdezem,hogy mióta állsz ott.-tettem fel a kezem és visszafordultam a fiúkhoz,akik felálltak.-Ti hova készültök?
-Szerintem van egy kis megbeszélni valótok.-veregetett hátba Liam és kimentek Zayn szobájából,Harry-t pedig belökték a szobába és bezárták.Kulcsra.
-Most meg mit csináltok?-kérdeztem,mikor nem bírtam kinyitni az ajtót.
-Sajnáljuk,de addig nem jöttök ki,míg meg nem beszéltetek mindent.-válaszolta Zayn

-Srácok!Ne szórakozzatok már!-kiabáltam  az ajtón dörömbölve,de hiába.Nem hallották már.Leültem Zayn ágyára és bekapcsoltam a Tv-t.Harry még mindig az ajtó mellett állt.
Unottan nyomogattam a távirányított,majd inkább kikapcsoltam a Tv-t.
Harry leült mellém.
-Szóval bánt,hogy nem foglalkozom veled?-kérdezte
-Jaj,Harry.Nem tudom miről beszélsz.
-Nica!Maximum két perce volt,hogy mondtad.
-Én ugyan nem.Miért mondtam volna ilyet?-tagadtam le
-Nica,nem tudod letagadni.Itt álltam egész végig.
-Igen?És nem mondták még,hogy nem szép hallgatózni??-förmedtem rá
-Hát...én csak Zayn-t kerestem,aztán megláttam,hogy itt vagytok,ezért nem szóltam csak csendben hallgattam.
-És mit hallottál?
-Amit mondtál.
-És mit mondtam?
-Hogy szeretsz.
-Ch...akkor neked valami baj van a füleddel.
-Nica...mindent hallottam.-súgta a fülembe
-Aha,nagyon jó.Megtennéd,hogy a fürdőben várakozol,míg ki nem nyitják az ajtót?
-Nem.-felelte egyszerűen.-És,ha már ott tartunk,hogy nem szép más szobája előtt hallgatózni...neked sosem mondták,hogy nem szép más szobájában kutatni?
-Én nem ...az csak véletlen volt.-védekeztem
-És miért mentél be?
-Meeert...csak.
-És mit is mondtál a levélről?-töprengett
-Milyen levélről?-tettem a hülyét
-Nica,amire rá volt írva a neved.
-Oh,hogy az a levél...hát azt nem bontottam ki.Azt hittem valaki másnak szól.
-Mert szerinted ismerünk még egy Danica-t?-fogatta a szemeit
-Hát én,honnan tudjam?Lehet...
-Oké,akkor hol van a levél?-masszírozta a halántékát
-Milyen levél?
-Nica!Most szórakozol?
-Aha.Nagyon élvezem.-vigyorogtam
-Örülök neki.Szóval akkor hol van a levél,ha nem bontottad ki?
-Gondolom a helyén.-feleltem
-Nincs ott.-mondta Harry
-Akkor hol van?
-Na vajon hol?
-Nem tudom.Mond meg.
-Nálad,Nica.Nálad.
-Ch...ezt meg honnan veszed?
-Tudom Nica,hogy nálad van.Fejezd most már be ezt a nevetséges játékot.
-Igen,bementem a szobádba.Igen,benéztem a fiókodba.Igen,megtaláltam a levelet.Igen,nálam van.Most jobb?
-Jobb.Ezzel mindent megmagyaráztál.
-Oké...és te?Te nem magyarázod meg?
-Mit?
-Miért nálad volt ,ha nem te írtad?Mit keresett ott?Miért nem hívtál?Miért nem beszéltünk?Miért hoztad haza Trxie-t?Miért jársz vele?Miért játszadozol velem?

-Tudod jól,hogy miért volt nálam.Tudod,hogy miért nem hívtalak.Azt is tudd,hogy miért van itt ,velünk Trixie.És tudod jól,hogy nem játszom veled.Soha.

-Utállak!Gyűlöllek!Azonnal tűnj el innen!-csaptam pofán.Már nagyon régóta kijárt ez neki.Túl régóta tartogattam. Harry mosolyra húzta az arcát és megszorította a csuklómat.
-Nem utálsz.És te is tudod,hogy nem tudok kimenni,még ha akarnék sem.-nézett mélyen a szemembe
-Eressz el.-rángattam a kezem,Harry elengedte,majd csendbe lettünk mind a ketten.Felültem az ágyra és  hátra dőltem a falnak,majd Harry is ezt tette.
-Tudod...ha előbb tudom meg,nem így alakult volna.
-Tudod,ha felhívsz vagy valamilyen módon jelentkezel előbb tudod meg.
-Gyere már ide!-húzott magához,majd a fejemet a vállára borítottam.-Sajnálom,hogy elhanyagoltalak.
-Akkor is utállak!-duzzogtam tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése