2014. december 4., csütörtök

45.Rész~Együtt a nagy 'család'


Mennyit aludtam?
-Pár órát.Harry-ék már visszajöttek.-Úr isten.Harry és Trixie itt vannak.Együtt.És most látni fogom Harry-t.És Trixie-t...együtt.Hirtelen megszédültem.Talán,mert megtudtam,hogy Harry itthon van és a barátnője is,talán ,azért ,mert már jó pár napja nem ettem semmit.Talán mindkettő miatt.
-Még nem is köszönt Harry...
-Mikor megjöttek látta,hogy alszol és nem akart felébreszteni,de bemehetünk hozzájuk.-Tehát Harry szobájában vannak
-Nem,nem baj.Nem akarom őket zavarni.
-Úgyis szólni kell nekik,hogy nem sokára kész a vacsora.
-Vacsora?-húztam össze a szemöldököm
-A három fiú csinált vacsorát és már meg is terítettek.
-Uh.Tényleg jól elaludtam.Szégyenlem magam,hogy nem segítettem
.-hajtottam le a fejem
-Ugyan már!Stel sem segített neki.Nem engedték neki.Egyedül vagyis hárman akarták csinálni.-vidított fel Niall
-Akkor jó.
Na akkor megyünk szólni?
-Persze.-válaszoltam mosolyogva.Mégis mit válaszolhattam volna?Nem,mert félek a találkozástól.Ha meglátom mi történik?Fájni fog?Ha megcsókolja előttem túl élem?Milyen lány?Szép?Kedves?Vicces?Biztosan jobb nálam...
-Hé Niall.
-Igen?
-Milyen lány?-érdeklődtem. Niall gondolkodott pár percig,majd válaszolt.
-Harry-hez illő.-Harry-hez illő....ez mégis mit jelent?Nem szeretném látni.
Niall kopogott kettőt és benyitott a szobába.Mivel mellette álltam én is tökéletesen beláttam.Harry az ágyán feküdt Trixie pedig mellette,jobban mondva a mellkasán és a távirányítóval szórakoztak.Amint benyitottunk,mindkét szempár ránk nézett. Trixie szép.Túl szép.Szőke vállig érő haja van enyhe hullámokkal.A sminkel jól bánik,bár anélkül és csodaszép lenne.Formás alkata van.Egy egyszerű kötött pulcsi  volt rajta mégis tökéletesen állt rajta.

-Sziasztok!-köszönt Trixie ,majd felállt és elindult felénk.Harry felült az ágyán és intett egyet köszönés kép.A lány megállt velem szemben ,majd mosolyogva köszönt újra és bemutatkozott.
-Szia!Örülök,hogy megismerhetlek.Sokat hallottam rólad.Trixie vagyok.Trixie Freese.-ölelt meg
-Szia!Danica Litwin.Én is örülök.-viszonoztam a hirtelen ölelést
-Azért jöttünk,hogy szóljunk kész a vacsora.-mondta Niall
-Oké.Mehetünk Harry?-nézett a lány Harry-re,majd Harry bólintott és felállt az ágyáról.Mellénk sétált és átölelt kedvesét.
-Szia!-köszönt,mikor mellém érkezett

-Szia!-köszöntem vissza,majd Niall mellett elindultunk a konyhába.
Louis és Stel már az asztalnál ült egymás mellett.Harry és Trixie helyett foglaltak mellettük.Nem sokára megjött Liam és Zayn is ,akik hozták a sok-sok kaját,süteményt mindent ,majd Rick is és helyett foglaltak ők is.Bár úgy terveztem Zayn mellé ülök nem sikerült.Liam és Rick egymás mellé ült én pedig Niall mellé kerültem,tehát Zayn egyedül ült.Harry-vel szemben ültem le.Nem azért,mert én választottam ,hanem,mert odaültettet le Niall.Rick mellé.Mellesleg Rick-re még mindig haragszom.Nem is beszéltünk azóta.Bocsánatot sem kért.Nem mintha lett volna rá lehetősége,de akkor is.
-Hogy vagy?-súgta a fülembe a nem rég említett személy
-Jól.Nagyon jól!-válaszoltam.Rick furán nézett,majd folytatta.
-Sajnálom,hogy nem szóltam.
-Ugyan!Semmi baj!-vertem hátba
-Minden oké?-kérdezte Niall
-Aha csak tartoztam ennyivel neki.-nevettem el magam
Majd elkezdődött a vacsora és a beszélgetés.
Trixie az én kedvemért ismét elmesélte,hogy találkozott Harry-vel.Próbáltam gyűlölni,de nem ment.Nem lehet utálni,olyan kedves lány és mosolygós.
Csak mesélt és mesélt.Megtudtuk az egész életkorát.
Hogy Trixie végre csendben maradjon és a többiek is megtudjanak szólalni Harry megcsókolta,így a lány csendben maradt és visszacsókolt.Én mindent megpróbáltam,hogy ne látszódjon mit érezek,de a testem önálló életet kezdett és ellazultak az ujjaim ,így elejtettem a villámat.
Majd Zayn kimentett a kínos helyzetből,míg én lehajoltam az evőeszközért.
-Hu Rick tényleg nagyon jó szakács vagy.Nekem is majdnem kiesett a kezemből a villa.
-Kösz.-biccentett Rick
-Au!-vertem be a fejemet,miközben visszaegyenesedtem volna
-Jól vagy?-hajolt le Niall
-Persze csak szokásosan bénáskodom.-legyintettem egyet
-Dan...látom,hogy valamit próbálsz elrejteni,akármennyire is próbálkozol.
-Mégis mit rejtegetnék?
-Nem tudom.
-Hé!Mit csináltok már ennyi ideig ott?-kérdezte Lou
.Felálltam és megmutattam a villámat
-Meg van!-majd Niall is visszaült a helyére és folytatódhatott minden.Vacsora után elérkezett az idő,hogy átadjuk egymásnak az ajándékokat.

1 megjegyzés: