2014. december 21., vasárnap

56.Rész~Kaledóniai esküvő???


A díjátadó mesés volt,akárcsak a ruhám,amit Niall választott a tudtom nélkül.
Tényleg tudja,hogy mi tetszik nekem.
Egy kék térd fölöttiig érő kövekkel díszített volt,a csillogás kedvéért.
Stella kicsit csalódott volt,de különösebben nem érdekelte,nem úgy,mint Trixe-t,aki kivágta a hisztit,mikor megtudta,hogy én megyek és ő nem.
-Én sem megyek hahó!-szólt közbe Stel,miközben a nappaliban veszekedett Trixie Harry-vel és mindenki mással
-Az nem érdekel.Én is menni akarok.Miért pont Nica megy?-hisztizett tovább
-Hát ez kész!-fogta a fejét Stel.Jogos volt.Ő sem akadt ki emiatt,akkor most neki mit kell nyafogni,pont,mikor indulnunk kell.Ja,azt elfelejtettem mondani,hogy mellesleg Trixie az utolsó percben tudta meg,hogy egyáltalán megyünk egy díjátadóra?Így hát késésben voltunk.
-Trix,majd megbeszéljük,ha hazaértem.-nyomott egy puszit Harry Trixie fejére,majd ott hagyta.Mindannyian utána mentünk és beszálltunk a limuzinba,ami a ház előtt parkolt.
Még soha életemben nem fényképezett egyszerre ennyi ember.Annyi fénykép készült rólam,hogy meg sem lehetne számolni.Kibírtam anélkül,hogy elessek vagy csak megbotoljak valamiben,persze Niall segítsége nélkül nem ment volna,aki egész végig mellettem volt és fogta a kezem.

Mikor hazaértünk már csak arra vártunk,hogy végre lefeküdjünk aludni,de még nem lehetett,ugyanis Stel és Lou még nem engedték.
-Térjetek már végre a lényegre,kérlek!-mondtam Lou-nak és Stella-nak célozva,mert már vagy fél órája hablatyoltak egymás mondatát és a végén már szavát befejezve.A többiek egyetértően bólogattak. Trixie pedig mivel már tudta a hírt a szobájában,jobban mondva Harry szobájában durcáskodott még mindig.
-Jó,jó!-mondta Stel megsértődve
-Hétvégén lesz az esküvőnk!-mondták ki egyszerre egymás kezét fogva
-Most hétvégén?-kérdezte Zayn elsőként,aki feldolgozta a hírt
-Igen!-örültek,mint a tejbe tök a két szerelmes pár
-De...az nem túl korai?
-Nem,már szinte minden kész van.A repülőjegyek is meg vannak.
-A mik?-kérdeztem
-Repülőjegyek.Kaledóniába.-válaszolta Stella,mintha ez,olyan egyértelmű lenne
-Hova??
-Kaledónia.Tudod!
-És ezt ti...mégis mikor sikerült összeszervezni??-kérdezte Harry
-Hát...már tervezzük egy ideje.
-Értem.-bólogattam meggyőzően.-Most már mehetünk aludni?
-Persze!Jó éjt!-köszöntek el Stel-ék
-Ez hihetetlen.-fogtam a fejem,miközben felfele tartottunk Niall-el
-Én már nem értem őket.Semmit sem értek,ami velük kapcsolatos.-nevetett Niall
-Mióta készülnek már erre?
-Talán még az eljegyzés előtt kész volt minden...-gondolkodott Niall
-Kitudja!-tártam szét a karom.Elmentem fürödni,majd átvettem a pizsim és befeküdtem Niall mellé.
-Jó éjt!-nyomott egy puszit a homlokomra,majd magához ölelt
-Niall?
-Hm...?-kérdezte félig már álomban levén
-Gondolkoztál már valaha a házasságon?Hogy egyszer,majd lesz egy feleséged,gyereked?Családod?
-Már van családom.Te és a fiúk.Mindannyian.-nyöszörgött
-Hát persze.-mosolyogtam,majd még gondolkoztam,mert nem tudtam elaludni.Az előbb még alig bírtam a lábamon állni  az álmosságtól most meg nem bírok aludni.Niall két perc alatt elaludt.Jó neki.Én még órákon keresztül forgolódtam mellette.Egyik oldalról a másikra,majd vissza.Kínomban inkább már felültem és az órára pillantottam,ami már hajnali kettőt mutatott.Halkan lebotorkáltam a konyhába,ahol meglepetésemre találtam egy másik éjjeli baglyot.
-Hát te?-kérdeztem,mire egy pillanatra megijedt,majd felém pillantott
-Nem tudok aludni.-vonta meg a vállát Harry
-Én sem.-ültem le vele szembe.-Mit iszol?
-Kakaó.-tolta felém a poharat,amit elvettem és beleittam.-Niall?
-Már alszik.Trixie?
-Hazament.Még mindig áll a durcizása.
-Miért nem hoztad őt is?
-Nem akartam.Elég voltál te.
-Hé!
-Pedig igaz.Amit levágtál a limoban...azon filoztam,hogy téged kéne kihajítani vagy ugorjak ki én...
-Ch...nem is voltam annyira gáz.
-De az voltál.-bólogatott
-Olyan szemét vagy!
-Ja,tudom.
-Akkor...
-Mert így jó.
-Vissza kéne mennem...
-Minek?
-Mert,ha nem talál maga mellett akkor lejön és meglát minket...
-Na és?Már nem beszélhetünk?És amúgy is...hamarabb kelnek fel a holtak,mint Niall.
-Igaz.-nevetettem vele együtt.
-Voltál már Kaledóniában?
-Nem...és te?
-Egyszer.
-És hogy tetszett?
-Szép hely.Jó választás.
-Harry...
-Igen?
-Te gondoltál már valaha arra,hogy egyszer feleségül veszel valakit?Hogy lesznek gyerekeid?Családod?
-Én?Ez most komoly?
-Na már!Komolyan!
-Előbb te.
-Igen.
-És ki mellett képzelted el magad?
-Hát...szóval...nem tudom.Csak egy személy áll ott velem szemben az oltárnál,akinek nem látom az arcát.
-Nekem is ez van.
-Eltudnád képzelni magad Trixie mellett?Gyerekekkel...mindennel?
-Miért érdekel ez téged?
-Csak kíváncsi voltam rá.
-Ez legyen titok.
-Oké...
-Megnézünk egy filmet?-terelte a témát Harry
-De...felkelnek rá...
-Akkor menjünk a szobámba...-ajánlotta fel Harry
-De...-próbáltam valami jó kifogást keresni arra,hogy ez mennyire nem jó ötlet
-Csak egy filmet nézünk meg Haca...
-Ne hívj így!
-Oké,Haca.-állt fel és elindult a szobája felé.-Na?Jössz vagy sem?-fordult vissza útközben.Bólintottam egyet,majd utána futottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése