2014. december 22., hétfő

58.Rész~A repülőn



Már tegnap reggel megérkezett Lou és Stel Kaledóniába.Mi csal később jöttünk utánuk,mert korainak gondoltuk,hogy reggel kilenckor már a repülőn legyünk.Furcsa érzés töltött el,miközben a fürdő ruhákat,lengébb ruhadarabokat és a naptejet pakolásztam a bőröndömbe,hiszen január van,azaz még mindig tél,de ahova megyünk ott jó idő van,aminek örülök,mert már szívesen szeretném levenni ezeket a meleg pulcsikat,csizmát.
-Izgulok!-dörzsöltem össze a tenyerem,miután  becipzározta a bőröndöm
-Miért?-kérdezte Niall
-Mert holnap lesz Stella esküvője...és a repülő miatt.
-Félsz a repülőn?-lepődött meg
-Hát nem az,hogy félek...csak kevésbé szeretek vele utazni.Egyszer ültem csak repülőn ,mikor Londonba jöttünk,de az bőven elég volt.
-Hozzá lehet szokni.
-Neked könnyű.Minimum havonta egyszer elrepülsz valahova.
-Nekem is meg kellett szoknom.Eleinte inkább bevettem egy nyugtatót és végig aludtam az utat.-nevette ki saját magát.-Na d menjünk ,mert itt hagynak.-emelte le a bőröndjét az ágyról és lementünk a földszintre,ahol már mindenki ott volt útra készen állva.Trixie is megbékélt Harry-vel ,így újra a társaságunk tagja volt és Rick is velünk volt.Tehát mindenki itt volt.A következő járattal utánunk indultak el Stel és Lou szülei,akik már összeismerkedtek egymással.
És szépen lassan a többi vendég,aki meg volt hívva.
Igazából annyira sokan nem voltak,inkább csak családtagok és közelebbi barátok.Stella erre két okkal érvelt.Mégpedig,hogy neki ne legyen ott mindenféle jött-ment az esküvőjén,akit még soha életében nem látott és még a nevét sem tudja,a második pedig,hogy mindent Lou és Stel állnak.A
repülőjegyeket,a szállást,a bulit,piát,kaját és ott van még az esküvő is.
Mikor felszálltunk a gépre Niall és Harry közé kerültem.A hátunk mögött ült Rick,Liam és Zayn az ő hátuk mögött meg Trixie.Nem tudom,hogy vajon Stella szervezte-e így az ülés rendet,de Trixie-t jó hátra ültette...engem pedig a két fiú közé.Köszi Stella.Bekapcsoltam az övemet és idegesen a számat rágva vártam,hogy ezek után mi történik.A légiutas-kísérő nő jött és elmagyarázta a dolgokat,majd megkezdődhetett a felszállás.Hirtelen mindkét oldalamon lévő fiú kezét megragadtam és erősen szorítottam lehunyt szemekkel.
-Nem lesz semmi baj.-nyugtatott Niall,de sikertelenül
-Nica,Nica ez fáj.-nyafogott Harry,mire egy szúrós pillantást vetettem rá,majd megláttam az ablakon keresztül,hogy már a levegőben vagyunk,így újra behunytam a szemeimet
-Semmi baj.-ölelt volna meg Niall
-Ne,most ne.Kérlek ne nyúlj hozzám.-mondtam szépen,lassan,mire elengedett mindkét fiú és hagyták,hogy csak szorítsam a kezüket
-Tudod Nica...egy idő után tényleg nagyon fáj az ember keze,ha már vagy fél órája folyamatosan szorítják
-Csak.Maradj.Csendben.-vettem egy mély levegőt és elengedtem Harry kezét
-Figyelj Nica...annak az esélye,hogy pont a mi gépünk zuhanjon le egy a millióhoz.-nézett a szemebe Niall,majd megjelent Zayn
-Te meg mit csinálsz?-hisztériáztam.-Ülj vissza!-utasítottam,mire Zayn furán nézve inkább hallgatott rám.-Te!-néztem Harry-re.-Azonnal kapcsold ki a kütyüdet!-kiabáltam vele,majd odajött hozzánk egy utaskísérő
-Minden rendben?-kérdezte kedvesen
-Persze csak nehezen viseli az utazást.-válaszolta Niall
-Jól vagyok.Csak szóljon rá,hogy rakja el a mobilját.És minden kütyüt.-mutattam Harry-re.A stewardess megkérte Harry-t a kedvemért,hogy rakja el a cuccait. Harry szót fogadott neki és eltette ,Niall pedig kért egy kis nasit.
-Te hogy tudsz ilyenkor enni?-néztem rá teljesen kétségbeesett arccal,mire Niall nyelt egy nagyot
-Éhes vagyok.-válaszolta
-Nekem is.-nyúlt előre Zayn,majd miután ránéztem inkább gyorsan visszahúzta a karját és Liam-ékkel folytatta a beszélgetést.Niall lassan elaludt így nem tudtam mással csak Harry-vel beszélni.
-Jól vagy?-kérdezte Harry

-Aha.-bólogattam
-Nem volt túl meggyőző.
-Ne várj most,olyat tőlem.
-Figyelj,már mindjárt ott vagyunk.
-Aha...egyébként,miért nem Trixie mellett ülsz?
-Mert az ő jegye oda szól-mutatott hátra.-az enyém pedig ide.
-És nem akarsz helyet cserélni azzal aki mellette ül?
-Zavarok??-húzta össze a szemöldökét
-Nem,dehogy...csak Trixie miatt kérdeztem.
-El van ő egymagában is.
-Milyen gyönyörű kapcsolat...
-Ugye?!Irigykedsz ránk mi?
-Harry,minek csinálod ezt?
-Mit?
-Szereted egyáltalán?Mert én tudom,hogy ő mennyire szeret téged és nem érdemli meg ezt,amit te művelsz vele!
-Ugye nem akarsz kioktatni?Én döntöm el,hogy milyen lesz a kapcsolatom.
-Persze!Csak nyugodtan.Nem szólok bele.Bocsánat...
-Kösz!Nem kértem a véleményed...
-Ti mindig,ilyen baromságon kaptok össze?-hajolt előre Liam
-Nem illek hallgatózni.-szóltam rá
-Igen,ezt már megbeszéltük.-emlékeztetett
-Igen!Szóval ne hallgatóz!
-Miért?

-Mert ez magánügy.
-Mi a magánügy?-szólt bele Zayn is
-Ááááh!Tőletek semmi.
-Miről maradtam le?-fordult Zayn Liam-hez
-Megint összekaptak.-válaszolta Liam,mintha itt sem lennénk
-Mi?Min?Itt maximum csak a Wc-re tudom bezárni őket.-töprengett Zayn
-Mi?Nem zártok ti itt be senkit!-kiabáltam rájuk
-Nica beleszólt Harry kapcsolatába.-folytatták a beszélgetést,meg sem hallva amit az imént mondtam
-Nem szóltam bele!-védtem magam
-Uh Nica...most meg te kezded?!-szidott le Zayn
-Hé!Segíst már!-kértem Harry-t,aki mosolyogva mulatott az egészen
-Én?Nem.Most meg vagyok sértődve.-válaszolta és összefonta maga előtt a karját
-Mi?-néztem rá döbbenten
-Jól hallottad!Megsértetted Harry-t.-kontrázott Zayn.-Miért szólsz bele a kapcsolatába,ha megbeszéltétek,hogy nem teszitek ezt??!-veszekedtünk...és persze senkit sem érdekelt ,hogy Niall éppen a másik oldalamon szunyókált.Lassan Rick is belefolyt a beszélgetésbe,mert felkelt ránk.
-Nica...szerintem ki kéne engesztelned valahogy,ha nem akarod,hogy végig haragudjon rád!-tanácsolta Liam,majd a többiek hevesen bólogattak
-Mi?És mégis mivel?
-Mondjuk kezdhetnéd egy bocsánatkéréssel.-mondta Rick
-Igen!-helyeseltek a többiek.-Ch...mi az,hogy kezdhetném egy bocsánatkéréssel?Igazam volt,van.
-Bocsánat.-mondtam Harry-re nézve
-Hát nekem nem tűnt,úgy mintha tényleg megbántad volna.-ingatta a fejét Zayn
-Harry-vettem egy mély levegőt.-Sajnálom,hogy beleszóltam a kapcsolatotokba.Bocsánat.-fejeztem be.-Megteszi?
-Hát...-gondolkodott a három fiú
-Szerintem kellene még egy puszit is adnod...nem Harry?-kérdezte Liam Harry-t
-Szerintem is.-válaszolt Harry
-Istenem!-fogtam a fejem.-Egyszer még kinyírlak!-fordultam Harry felé,majd gyorsan nyomtam egy puszit az arcára,ami mellesleg ,majdnem hogy a szájára sikeredett és visszafordultam a fiúkhoz,akik csak kacagtak az egészen
-Oké.Megbocsájtok!-kócolta össze a hajam Harry
-O-o-húztam el a számat,ugyanis Trixie sétált felénk.Mindenki felé kapta a fejét,majd csendben hallgattuk a kitörését,amire Niall is felkelt és ,majdnem az összes utas.
-Te mégis mit képzelsz magadról?
-Trixie ,ülj vissza a helyedre.-szólt rá Harry
-Te csak fogd be!Te is benne voltál.
-Mégis miben?-kérdeztem.Niall semmit sem értett az egészből.Álmos fejjel bámult hol engem,hol Trixie-t.
-Mi történt?-kérdezte
-Az,hogy a drágalátos barátnőcskéd...-majd félbe szakította Niall
-Ha megkérhetnélek,ne beszélj róla így.-köszönöm Niall
-Jó,Danica rácuppant az én barátomra!
-Hogy mi csináltam?-dülledtek ki a szemeim
-Azt ne mond,hogy nem igaz.Láttam mindent.
-Akkor tudhatnád,hogy nem így volt.-szólt közbe Liam
-Semmit sem csinált Nica.-védett meg Zayn.-Mi is egész végig itt voltunk és velük beszéltünk...
-Nica?-nézett rám Niall
-Trixie!Ülj vissza a kibaszott helyedre és fejezd be ezt az egészet!Semmi sem történt!Miért nem lehet megérteni?!-üvöltött Harry és az egész gép tőlünk zajlott
-Elegem van belőletek!-ment a helyére Trixe
-Menj utána!-löktem vállba Harry-t
-Azt hittem ezt pont az imént beszéltük meg!-válaszolta és befordult az ablak fele
-Megtudhatnám én is,hogy mi történt?-kérdezte Niall,aki még mindig nem értett semmit
-Semmi!-válaszolta a három fiú a hátsó ülésről
Még mielőtt leszálltunk volna Harry hátra ment Trixe-hez és tisztázták a dolgot,majd ideje volt,hogy leszálljunk.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése