2014. december 17., szerda

54.Rész~Lányokkal



Trixie-vel és Stella-val egyedül itthon maradni?Trixie utál,amit nagyjából értek,de azt,hogy Stel is utál azt már nem.És még egymást sem bírják,legalábbis Stella biztosan nem.Én pedig...hát...nekem mindegy.Én már tisztáztam a dolgokat Harry-vel és tudom,hogy Niall szeret.
Ideje lesz Stel-el is tisztázni a dolgokat.
-Kop-kop!-kopogtam a szoba ajtaján.Jobban mondva Louis szoba ajtaján.
-Nyitva.-válaszolta.Kinyitottam és bekukkantottam.Stella a laptop-ja előtt ült és filmet nézett.
-Nica vagyok.
-Tudom.
-Beszélhetnénk?
-Mond csak.
-Figyelnél rám?-szóltam mérgesen ,mert még mindig a laptop-ján ment filmet nézte és csak egyszerűen válaszolgatott
-Na.-fordult felém
-Elmondanád,hogy mi bajod?-foglaltam helyet a másik széken
-Bajom?Nincs bajom.-vont vállat
-És akkor miért jöttetek haza hamarabb?
-Rosszul éreztem magam.-biggyesztette le a száját
-Stella,kérlek beszéljünk meg mindent.
-Oké.Akkor kezdeném.Te szereted Harry-t.Ezt mindenki tudja rajtad kívül.Jobban mondva te is tisztában vagy vele csak hát...próbálod elnyomni ezt az érzést azzal,hogy te Niall-t szereted.
-Stella,ez nem igaz.Miért csinálod te is ezt?
-Nem,te miért csinálod?!
-Mégis mit kellett volna mondanom Trixie-nek?
-Az igazat!
-Igen ,és akkor bántsak meg mindenkit csak a te kedvedért.Fogalmad sincs mennyire nehéz nekem.
-Nica mi ebben a nehéz?Miért nem tudsz rendesen dönteni és tényleg azzal lenni akit szeretsz??
-Mert annak a személynek ,akit szeretek barátnője van!
-Ez nem kifogás.
-Stella!Ez tény!
-Akármikor képes lenne érted szakítani vele.
-De én azt nem akarom.És Niall?Vele mi lenne?Senkit sem érdekel ,hogy ő mit érez?Met én tudom,hogy szeret és én is nagyon szeretem.Stella ma Zayn bezárt Harry-vel együtt a szobájába,ahol mindent megbeszéltünk.Kérlek ne játsszuk ezt a gyerekes játszmát,hogy megharagszol rám és magaddal húzod Lou-t is.Szeretem Harry-t ,mint barátot és ennyi.Befejeztem!-csaptam rá az ajtót és felrohantam a szobámba.Becsuktam az ajtóm és összerogytam előtte ,majd sírni kezdtem.Stella semmit sem tud.Nem tud a levélről.Nem tudja,hogy min mentem keresztül.Szeretem Niall-t.Igenis szeretem őt és nem kell más.Harry boldog Trixie-vel.Nem tesszük tönkre egymás kapcsolatát és más sem szólhat bele,míg én nem teszem.Márpedig én sosem mondtam Lou-nak vagy Stel-nek,hogy szakítsanak,hogy Lou ne vegye el Stella-t vagy akármi.
Régóta gyülemlett már ez a sok könny és most ideje volt,hogy kipotyogjanak.
Miért nem jó Stel-nek az,ami nekem jó?Miért nem tud mellettem és nem ellenem lenni?Fogadja el,hogy a barátomat szeretem azaz Niall-t.A sírásomat a telefonom csörgése zavarta meg
-Szia Haca!-köszönt a túloldalról Harry
-Szia!-köszöntem neki,miközben letöröltem az arcomról a könnyeket.-Ugye tudod,hogy a nevem Danica vagy Nica esetleg Dan,de semmiképpen sem Haca. Amúgy is az a Harry és Danica közös neve!
-Tudom,de nekem így tetszik.
-Ch...-válaszoltam.Mindenki csak magával foglalkozik.
-Mi történt?Sírós a hangod.-érdeklődött
-Semmi.-füllentettem
-Mond már.Hallom,hogy sírtál.
-Nem sírtam.
-De igen.Hallom a hangodon.Mi történt?
-Beszéltem Stella-val.Tudod,hogy oda van értünk?
-Hm...én is oda vagyok magamért...és persze érted is.Ezzel mi a baj?
-Mond,te egyáltalán nem figyelsz rám??
-Várj,mennem kell.Csak azért hívtalak,mert Niall is fel akart hívni,de mivel most velem beszélsz,így neki foglalt.-nevetett.-Lerakom.Szia!-köszönt el
-Szemét!-és a következő percben tényleg Niall hívott
-Szia Niall!-köszöntem bele minél vidámabban
-Szia.Találkozzunk fél hatkor az interjú helyszínen ,jó?
-Miért?
-Titok.Csak legyél itt.És valami szépet vegyél fel.
-Rendben.-tette le.Még két és fél órám volt a találkozóig.
Rendbe szedtem a szét sírt fejem és átbújtam egy farmer nadrágba és pulcsiba.Lementem a konyhába,ahol Trixie teázgatott.
-Szia.-köszönt
-Szia.-köszöntem
-Mi volt az az előbbi kiabálás?
-Csak Stella-val beszéltem.-mintha sok köze lenne hozzá
-Valami baj van?
-Nincs.Semmi baj nincs.-hámoztam meg egy narancsot és helyett foglaltam vele szemben
-Harry-ék mikor jönnek?
-Nem mondta?-húztam fel a szemöldököm
-Nem csak elsietett.
-Hát én fél hatkor találkozom Niall-el szóval,olyan hétre itt vannak a többiek.
-Randi??-húzogatta fel-le a szemöldökét
-Valami olyasmi.-vontam meg a vállam
-Irigyellek.
-Miért is?
-Téged mindig elvisz valahova Niall.Viszont Harry engem sosem,ha én nem rángatom magammal.
-Azt hittem nagyon boldogok vagytok együtt...
-Igen csak hát...mégsem.Az első hetek voltak igazán szépek,de mióta visszajöttünk minden megváltozott.
-Értem.-bólogattam teljes beleéléssel
-Harry-vel ismét jóban vagytok?-kérdezte én pedig félre nyeltem a narancsot.Megakar ölni.
-Honnan veszed ezt?-kérdeztem köhögés közben
-Tudom és kész.Csak annyit kérek,hogy mikor vele vagy gondolj rám és Niall-re és ne tégy hülyeséget.-mi van?Komolyan mondom ki akar csinálni.
-Aha,rendben.Én visszamegyek a szobámba.-álltam fel
-Nica.-szólt utánam.-Szeretem Harry-t.
-Tudom.-válaszoltam és ott hagytam.Tisztában vagyok a dolgokkal.
A szobámba érve kidőltem az ágyra,majd valaki kopogott a szobaajtómon.
-Nyitva.-válaszoltam.Stella baktatott be.
-Szia.-köszönt és leült mellém
-Szia.-köszöntem hanyagul
-Bocsánatot szeretnék kérni.Nagyon sajnálom,hogy ennyire buta vagyok.
-Csak erre vártam.-öleltem magamhoz mosolyogva
-Nem foglak többé nyaggatni Harry-vel.A lényeg,hogy te boldog légy.
-Köszönöm!
-Szóval,ha már így kibékültünk...nincs kedved eljönni velem a fodrászhoz?
-Áh,már értem.-nevettem 
-Nem akartam egyedül menni.És Trixie-vel sem.
-Engem is egyre jobban kezd kihozni a sodromból,de nem hagyhatjuk itt egyedül.
-Ahj,rendben.Akkor szóljunk neki.-álltunk fel és lesétáltunk ismét a konyhába
-Van kedved velünk jönni a fod...?-kérdeztem Trixie-t,aki még mindig a teája előtt ült.
-Igen.-válaszolta mikor még be sem fejeztem a mondatot.-Már nagyon unatkozom.
Elindultunk hárman,mi lányok együtt a fodrászhoz.
-Én nem vágatok belőle.Várom,hogy újra megnőjön.-mondtam
-Én kb a vállamig vágatom,így talán visszanő még mire az esküvő lesz.
-És mikor lesz?-érdeklődtünk Trixie-vel

-Az még titok.Majd nem soká bejelentjük.-mosolygott Stella
-Trixie,te vágatsz belőle?-fordultam hátra
-Talán egy kicsit.Hátha Harry észrevesz.
-Nica,amúgy mi lett a modell állással?
-Hát igazából az csak addig kellett,míg vissza nem jöttek a többiek.
-És Rick?
-Mi van vele?
-Már nem vagytok,olyan jóban...-ingatta a fejét Stel
-Hát...ez hosszú és nem is szeretnék róla beszélni.Majd kibékülünk.Amúgy meg jól el van Liam-el.Szinte egész nap nálunk van,nem?

Stella tényleg komolyan gondolta,amit mondott.Azt hittem csak viccel és maximum két centit vágat belőle,de nem.Tényleg levágatta.Nagyon rövidre.Én,ahogy mondtam csak két centit voltam hajlandó vágatni az aljából és ha már fodrásznál voltunk én pedig egy randira készültem besüttetem a hajam.Trxie és csak pár centit vágatott a nagy lóboncából.
-Lou tudja,hogy mit tettél a hajaddal?
-Nem,de majd megtudja.
-Nem félsz?
-Nem.Tudom,hogy szeret,akárhogyan nézem ki.És nem sokára a felesége leszek.-Stella-nak van önbizalma az biztos.




2 megjegyzés: