2014. december 8., hétfő

47.Rész~Együtt


Niall-el visszasétáltunk a többiekhez és csatlakoztunk.Egy pillantást sem vetettem Harry-re.Nem érdemli meg.Stel elővett egy Activity játékot és rávett minket,hogy játszunk.
A csoportok pillanatok alatt összeálltak. Stel Lou-val,Harry Trixie-vel,Niall velem és csatlakozott hozzánk Zayn,Rick pedig Liam-el.
A játék elég viccesre sikeredett és megnyertük.
A játék után Liam és Rick kisétált a konyhába,majd egy hatalmas tortával tértek vissza.Énekelve felköszöntöttük Louis-t,aki boldogan belenyomta a fejét a tortába.,majd megcsókolta Stella-t,így összekenve őt is.Utána mindenkit meg akart ölelni,de nem hagytuk magunkat. 


-Akkor ez már csak az enyém.-vonta meg a vállát Lou és elvette a tortát.Leült a kanapéra és kézzel(!) elkezdte enni.Nem adott senkinek.
Még Stel-nek sem.Egyedül ette meg a tortát.Liam számított erre,így miután Lou végzett az összemocskolt tortája megevésével behozott egy új tortát.Felvágta kis szeletekre és mindenki evett.Kivéve Louis-t,ő teli lett az előzöttől. 
-Biztos nem kell?-nyújtott felé egy falatot Stel
-Nem.-fogta a gyomrát Lou
-Nekem nem jutott marcipánt.-nyafogtam,mikor észrevettem,hogy mindenkinek van rajtam kívül.Pedig az az én kedvencem.
-Tessék!-tömött a számba egy darabot Niall
-Köszi!-ettem meg,majd véletlenül Harry-re néztem,aki gyorsan elkapta a fejét.Mosolyogva Niall-re néztem,aki áttolt egy újabb marcipán darabot.
-Neked nem kell?-kérdeztem
-Nem.Edd csak meg!-válaszolta
A torta után én és Niall elmosogattunk,míg a többiek egy filmet néztek.
Niall véletlen megnyitotta a csapot és az összes víz rám spriccelődött
-Áááa!-sikítottam
-Bocsi!-zárta el,majd nevetésben törtünk ki.Csurom víz voltam.
-Gyere ide!-húzott magához és megölelt
-Direkt csináltad?!-néztem rá
-Mi?Nem.-válaszolta a fejét csóválva
-Dehogynem!
-Miért csináltam volna?
-Hogy legyen indokod megölelni...
-Úgy gondolod?
-Igen.-bólogattam.-Pedig nem kell ok hozzá.
-Hogy érted?-húzta össze a szemöldökét.Összekulcsoltam a kezem az övével és a szemébe néztem ,miközben mosolyogtam.
-Együtt?-kérdeztem halkan és rekedtes hangon
-Együtt!-nyomott egy puszit a homlokomra

Ezek után Niall-el felmentünk a szobámba és átöltöztem.
Lehet,hogy szemétségnek tűnik az,amit most csináltam,de nem.Szeretem Niall-t.Mindig is szerettem csak nem annyira ,mint Harry-t.Niall-t kéne annyira szeretnem,mint Harry-t,mert Niall írta a levelet,amiben elmondja,hogy mennyire szeret.Harry-nek barátnője van.Niall tényleg szeret.Nem úgy,mint Harry.Ő csak játszadozik velem és Niall-el is.Miatta van az,hogy még nem jöttünk össze.
Visszamentünk a többiekhez és csatlakoztunk hozzájuk.Nem szóltunk semmit.Nem mondtuk el,hogy mi történt.Miért mondanánk el?Ez a mi dolgunk.Majd rájönnek maguktól.Niall leült a fotelébe én pedig a fotel kartámlájára ültem.
Csendben néztük a filmet.Amint végig néztem a társaságon rájöttem,hogy ez életem legjobb karácsonya.Stella és Lou egymást átölelve,Harry Trixie-t átkarolva ültek,Zayn a földön feküdt,Liam és Rick pedig éppen elnevették magukat valamin.Niall-re néztem,aki mosolyogva nézett rám.
-Gyere ide!-húzott az ölébe.Belehuppantam és átölelt a derekamnál.
Tökéletes karácsony!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése