2014. december 9., kedd

48.Rész~Síelés



-Elmegyünk?-kérdezte Niall,miközben a szobájában az ágyán feküdtünk
-Hova?-néztem fel rá
-Menjünk el síelni.
-Síelni?-kérdeztem vissza
-Aha.-bólogatott
-De...-próbáltam hadakozni,mivel még tegnap megbeszélték Stel-ék,hogy ma síelni mennek négyen.Azaz Stella,Lou,Trixie és Harry
-Na,itthon unalmas.-nyafogott Niall
-Jó,jó menjünk.-adtam meg magam
-Akkor indulj pakolni. Úton kell érnünk őket.-zavart ki a szobájából miközben előkapott egy kisebb bőröndöt.
Átmentem a saját szobámba és én is levettem a szekrényem tetején bőröndömet.Beledobáltam pár melegebb ruhát és a fogkefémet és stb,miközben egy hang szólalt meg az ajtóm irányából.
-Hova készülsz?-kérdezte Zayn

-Síelni.Megyünk a többiek után.-válaszoltam
-Síelni?Te?Harry-ékkel?
-Zayn!Nem Harry-vel megyek,hanem Niall-el.Az más dolog,hogy ott lesznek ők is.
-De Dan...ez nem jó ötlet,nem gondolod?
-Ott lesz Lou és Stel is.Nem lesz semmi baj.-nyugtattam meg
-Dan,te nem is tudsz síelni.
-Pont itt az ideje,hogy megtanuljak.-nyomtam egy puszit az arcára és kisétáltam az ajtón.
A konyhába menet gyorsan belekóstoltam Rick főztjébe és már mentem is egy 'Sziasztok!' után.Niall már az autóban ült.Beraktam a csomagtartóba a bőröndöt és beültem mellé.
-Indulás!-kiabálta Niall ,miközben beindította a motort.
-Igen!-kiabáltam
Ni bekapcsolta a kocsiban a rádiót én pedig felhívtam Stella-ékat,akik már úton voltak.Ők kb két órával előttünk indultak el mind a négyen.
-Szia Stel!
-Szia!Mi az?
-Mi is megyünk Niall-el,már úton vagyunk.
-Úr isten?Komolyan?-lepődött meg Stel,majd hallottam,amint Louis egyből megkérdezi,hogy mi történt
-Aha.Majd ott találkozunk.
-Oké!Siessetek!-köszönt el
-Niall?
-Hm..?fordult egy pillanatra felém
-Valamit el kell mondanom...
-Igen?-ijedt meg
-Nem tudok síelni.-vallottam be
-Már megijesztettél.-nevetett rám
Egy óra múlva Stel felhívott azzal,hogy ők már megérkeztek.
-Rendben.Nekünk még két óra és ott vagyok.-néztem az órámra
-Jó.Mi addig elmegyünk kipróbálni a síelést.
-Jó,persze.Szia!-tettem le.-Már odaértek.-fordultam Niall felé
-Nem vagy éhes?-kérdezte 
-De...nagyon.-nevettem
-Akkor megállunk egy percre.-válaszolta és leparkolt egy benzinkút mellett.-Mindjárt jövök.-csukta be a kocsi ajtót.Megtöltötte az autót benzinnel,majd bement a boltba.Kifizette a benzin árát és visszatért pár nasival.
-Tessék.-ült be és felém nyújtott egy szendvicset.Elfogadtam,majd a többi cuccot a hátsó ölésre dobálta.Chips,csoki és üdítők.Még két óra utazás.
-Várj!Elszaladok pisilni.-szóltam hitelen Niall-nek,mikor már majdnem elindultunk
-Jó,de siess.-válaszolta és már ki is pattantam az autóból.-Úr isten!Ez undorító!-fogtam be az orromat,mikor beértem a wc-be.Sajnos már nagyon kellett pisilnem,így kénytelen voltam megoldani.Visszasiettem Niall-höz,aki még mindig a szendvicsét majszolta és beszálltam.
-Indulhatunk.-jelentettem be és elindultunk


Az úton elaludtam,így Niall hangjára ébredtem.
-Ébresztő!Megérkeztünk.-adott puszit a nyakamra,amitől kirázott a hideg
-Végre.-szálltam ki az autóból.Kivettük a csomagtartóból a bőröndöket és besétáltunk az előttünk lévő nagy faházba.Bent nagyon meleg volt,így egyből levettük a kabátunkat,majd a recepcióshoz fordultunk.

Niall megkapta a szoba kulcsokat vagyis kártyákat és megkerestük a szobánkat.Amint benyitottunk egy hatalmas nagy ágyat pillantottunk meg a szobában,majd két szekrényt és persze egy ajtót,ami mögött volt a fürdőszoba.
A bőröndömet elengedtem és beugrottam az ágyba.Pár perc múlva Niall is így tett.
-Keressük meg a többieket.-ült fel az ágyon.
-Oké.-válaszoltam.Felöltöztünk melegen és lementünk síléceket bérelni.Végre hó.El sem hiszem.Annyira jó.Most már csak az lenne a jó,ha tudnék síelni.Stella-t és Louis-t hamar megtaláltuk .Lou éppen Stella-nak segített,hogy legalább megtudjon állni a két lábán,de reménytelenül.
Odaköszöntünk neki,majd seggre estem.
-Jól vagy?-nézett le rám Niall
-Persze.-húzott fel
-Gyere.-húzott maga után a sífelvonó fele
Megálltunk és vártunk,de az utolsó percben elszállt a bátorságom és mégsem ültem fel.
-Bocsi.-szóltam Niall után,aki már fent volt.Odébb álltam és onnan bámultam,mikor hirtelen valaki hátulról  a fejemre húzta a sapkámat,így nem láttam semmit és elestem.Lehúztam a fejemről a sapkámat és ép azon voltam,hogy jól beolvasok a személynek,aki ezt tette velem,mikor megláttam magam előtt Harry-t.A kezét nyújtotta és felhúzott.
-És,ha kitöröm a nyakamat?
-Ugyan már!Ne túlozz.-nevetett
-Örülök,hogy ennyire vicces,de hol hagytad a barátnődet?-talán ezzel a mondattal nem is őt emlékeztettem arról,hogy barátnője van,hanem magam még mielőtt valami,olyat csinálok,amit megbánok
-Niall-el van.-mutatta
-Oh...-pillantottam oda
-Gyere,te szerencsétlen.-fogta meg Harry a kezemet és maga után húzva próbáltam nem el esni
-El fogunk esni.-sipákoltam
-Dehogy fogunk,csak maradj nyugton.-csitított.Pechemre nekem lett igazam és a következő percben,mikor Harry elengedett azt remélve,hogy majd száguldani fogok,mint a profik nekem jött vagy én mentem neki egy csapat embernek.Már nem is tudom.A hóban fetrengve a felhőket bámultam,majd Harry hajolt bele a fejembe az övével.
-Én tudtam,hogy el fogok esni.-mondtam még mindig a földön fekve
-Azt hittem meg tudsz állni a két lábadon.-segített fel
-Au!-kiabáltam
-Mi az?
-A lábam,te idióta!
-Ne idiótázz ,te bolond!-engedett el,így újra a hóba estem
-Segíts már!-nyafogtam a kezemet nyújtogatva. Harry ismét felhúzott.
-Fel tudsz állni?-kérdezte
-Nem.Fáj a bokám.-feleltem
Harry bevitt a faházba és leültünk a nappaliban.Levetett rólam a síléceket és a kabátomat,majd ő is levetkőzött.
-Nem néz ki jól.-mondta,miután megnézte a bokámat,ami kétszer akkora volt,mint a másik
-Na ne.Én is látom,mivel kétszer akkora,mint kellene lennie.
-Ez a te hibád.
-Mi?Te engedtél el?
-Ki gondolta volna,hogy ennyire nyomi vagy!
-Mi van?-ütöttem meg.-Te vagy a nyomi.Most nézd meg.Még csak ma érkeztem,de miattad egész héten nem fogok tudni síelni.
-Amúgy sem tudsz.
-Hé!-ütöttem meg újra
-Ne ütögess már!
-Vigyél fel a szobámba.
-Te hülye vagy!
-He??Te csináltad,akkor viseld a következményeket.-szóltam rá.Harry felemelt az ölébe és a lépcső felé sétáltunk,mikor velünk szembe jött Lou
-Ti?-nézett minket Lou,miközben felváltva mutogatott ránk
-Csak fáj a bokája.-forgatta a szemét Harry
-Aha.-válaszolta Lou
-Csak fáj a bokám.-mutattam,hátha így meggyőzőbb,de Lou-nak mindegy.Ő mindig a Harry és Danica tábort fogja pártolni.Míg Zayn-től azt a becenevet kaptuk Niall-el,hogy 'Nica',így leplezve,hogy mégis miről van szó,mivel simán becézhetni így is,hiszen benne van a nevem,de később megtudtok,hogy ez a Niall és Danica becézése,addig Lou-éktól,igen Lou-éktól ugyanis Stella és Lou mindenben egyetértenek,szóval tőlük,azt kaptuk,hogy Haca.Csodás nevek.
-Én visszamegyek Stel-hez.-mondta inkább Lou és már alig várta,hogy elmesélhesse mit látott.Istenem,mintha oviban lennénk.
-Az én szobám ott van.-mutattam az ellenkező irányba,mikor észrevettem,hogy rossz fele megyünk.
-Aha az meg ott Louis-éké.-mutatott egy másikra.A kártyáját lehúzta és bementünk a szobájába,majd lerakott az ágyra.
-Miért nem az én szobámba mentünk?-kérdeztem
-Nem tök mindegy hol vagyunk?-kérdezte széttárt kézzel
-Vagyunk?-ismételtem meg.-Csak annyit kellett volna tenned,hogy felhozol a szobámba.
-És egyedül kuksoltál volna,míg a többiek kint szórakoznak?
-Gondolom.-vontam meg a vállam.-Nem kérhetem,hogy maradj velem...
-De.Kérheted.Elvégre én miattam nem tudsz mit csinálni.
-Ugyan már.Biztosan keres már Trixie.Inkább menj vissza hozzá.-dobtam meg egy párnával
-Várhat még.-válaszolta és visszahajította a párnát



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése